Pages

31 Mart 2013 Pazar

Goomass ‘ın 2013 Ait Güncel İncelemesi (İndirimli)

Goomass hakkında bir süredir araştırma yaptığını biliyorum. Aynı yollardan, aynı şekilde ben de geçtim. Senin de bunu bilmeni istiyorum değerli ziyaretçim.


Bu incelemeyi kim yapıyor diye soracak olursan, yani sen kimsin diye? Ben Güner KAY. Goomass eğitiminin öğrettiği mesleği, 2011 yılından beri yapıyorum. Bu meslekten gayet iyi para kazandığımı da sana gönül rahatlığıyla ifade edebilirim.


Bugüne kadar bu eğitim hakkında bir çok inceleme, blog yazısı yazdım. Burada veya başka web sitelerinde. Sadece eğitim hakkında değil, bu meslek hakkında da bir çok yazı yazdım. Sana tavsiyem, meslek hakkında bilgi edinmekten önce kendini bu işe hazırla. Çünkü bu öyle bir iş ki ;

Oturduğun yerden kazanacağına emin olabilirsin.Uyurken dahi para kazanacağına emin olabilirsin.Başında patron derdin olmayacağına emin olabilirsin.

Ve değerli ziyaretçim, bu işi iyi yaparsan çok iyi miktarda gelir elde edebileceğinden de emin olabilirsin. Ya da sadece ek bir iş olarak bu mesleği yapabilirsin. Ayda kazanacağın en az 500 TL kira masrafını dahi kendi kendisine ödeyebilir. Bu yazımda Goomass hakkında 2013 ‘e ait güncel incelememi paylaşacağım.


Goomass Nedir? TIKLA


Goomass internetten satış ortaklığı yaparak para kazanmayı öğreten Türkiye ‘nin en iyi eğitim kitidir. Satış Ortaklığı mesleğini bilmeyenler için kısaca özetlemek gerekirse;


- Sana ait olmayan ürünlerin satışına aracılık ederek komisyon kazanmaktır.


Bu mesleği icra etmek için şunlara gerek yoktur;

Şirket kurmaya gerek yoktur.Muhasebe işleriyle uğraşmanıza gerek yoktur.Üstün bilgisayar becerisine gerek yoktur.Sermayeye gerek yoktur.

Bu mesleği icra etmek için şu yeterlidir;

Öğrenmek

(Öğrenmek kesinlikle bu işin tek püf noktasıdır.Fiziksel hayattaki üstünlükler / fiziki hayattaki zayıflıklar / fiziksel hayattaki sermayenin olmayışı bu iş için hiç mühim değildir. Bunun sebebi her şeyin internet üzerinde olup, kazanacağımız paranın belirli zaman aralıklarıyla ayda iki kez banka hesabımıza yatıyor oluşudur. Dijital dünyada kazanır, fiziki hayatta harcarız.)


Goomass sana bu mesleği en ince detaylarına kadar öğretir ve sana faydası şu olur; “Bir kaç hafta içerisinde oturduğun yerden, kendi evinin rahatlığında para kazanırsın.”



Goomass ‘ın ne olduğundan, ne işe yaradığından çok kendine hangi faydayı sağlayacağını görmeni istiyorum. Yine tekrar ediyorum, Goomass ‘ın sana kazandıracağı şey para kazandıracak bilgidir. Ve para kazandıracak bilginin sağlayacağı da Türk Lirası veya Dolar cinsinden paradır.


Goomass bir kitap değildir. Tamamiyle alanında uzman kişilerce hazırlanmış bir bilgi programıdır. İnteraktif ve en güncel bilgiye sahip olmanıza olanak sağlar. İçerisinde benim hala kullandığım ve bana para kazandıran bir çok bilgi hali hazırda seni bekliyor.


Goomass ‘a ücret ödeyerek Dünya ‘nın her yerinden satın almanız mümkündür. Tek bir seferliğe mahsus olmak üzere ödeme yaparsınız ve yaptığınız tek seferlik bir ödeme, eğer Goomass ‘ın içindeki bilgiyi uygularsanız, ödediğiniz ücretin binlerce katında kazanca dönüşür.


Dipnot: Dünya ‘nın her yerinden Azerbaycan ‘dan, Kanada ‘dan, İngiltere ‘den müşterilerimiz bu eğitimi alarak para kazanıyorlar. Yani Dünya ‘nın neresinde olursan ol! Sen de bu eğitimi edinerek, diğer herkes gibi ömrün boyunca para kazanabilirsin.


Sonuç olarak; Tek bir seferlik ödersiniz, ömrünüz boyunca kazanırsınız.


Bu bahsettiğim eğitimin içerisinde seni şunlar bekliyor;

Binlerce sayfa sana para kazandırmaya hazır bekleyen içerik. (Güncellenmeye sürekli devam ediliyor.)4+ saati aşkın içerik. (Güncellenmeye sürekli devam ediliyor.)6 ana kitap.Yüzlerce TL / $ değerinde ücretsiz sunulan bonuslar.Ömür boyu uzman desteği / teknik destek.Ömür boyu güncelleme (ücretsiz)

Goomass ‘ın içerisinde seni bekliyor.


Dipnot: Eğitimin son güncellemesi 1.0.0.10 2013 ‘ün başında hizmete sunulmuştur.


2011 ‘den beri Goomass eğitimiyle bir çok insan TL / $ olarak kazanmaya devam ediyor. Bunun örneklerinden birisi de benim aslında. Bu eğitim profesyonel birisi olarak bana dahi çok şey katmıştır. İşte Goomass ile kazananlardan çek / kazanç örnekleri;

Cüneyt Bey ‘in bu işten 15 günlük kazancı.

bu işten 15 günlük kazancı.

Nebahat Hanım ‘ın bu işten 15 günlük kazancı. (1.136 $)

Hasan Bey ‘in bu işten kazançlarından birisi


Aslında daha bir çok kazanç kanıtı var. Peki sen de bugün kendine bir şans vermek ister misin?


Unutma!


En çaresiz, en paraya sıkışık anlarında gelir çareler. Bu işten gayet iyi paralar kazanmak senin elinde ve bu fırsatı iyi değerlendirmekte. Umarım ki kendin için en doğru olanı yaparsın.Ancak benim düşüncem, Goomass bu iş için en iyisi, günde 100 TL kazanmak ve,


Dipnot: Günün her saatinde, ister gece 3 ‘de ister sabah 8 ‘de ödemeyi yapabilir ve ödemeyi yaptığın anda Goomass ‘ı bilgisayarına indirebilirsin.


View the original article here

Goomass Kiti ‘nin Öğrettiği Meslek Satış Ortaklığı

Goomass Kiti ‘nin sürekli satış ortaklığını en iyi öğreten eğitim olduğunu söyleyip duruyorum.Ama dikkat ettim ki Goomass Kiti hakkında yapılması gereken bütün incelemeleri yapmışım.Ancak satış ortaklığı ile ilgili hiç bir bilgi vermemişim.Bu yazımda sana bugünün ve geleceğin en iyi mesleği arasında gösterilen ve benim de içinde bulunduğum bu meslek satış ortaklığı hakkında bilgi vereceğim.


Bu yazımda Goomass Kiti ‘nin satış ortaklığını nasıl öğrettiğini, satış ortaklığını yaparken nelere ihtiyacın olduğunu ve Goomass Kiti ‘nin bu ihtiyacın olan eğitimlerden hangisine yer verdiğini inceleyeceğim.Ayrıca satış ortaklığı ile internetten ne kadar para kazanabileceğini, bu kazandığın paranın sana nasıl ödeneceğini, vergi açısından bir sıkıntı yaşayıp yaşamayacağını da anlatacağım.


Satış ortaklığı dediğim mesleğin, daha önce araştırmadıysan eğer sana yabancı geldiğinin farkındayım.Bu nedenle en baştan sana bu işi anlatma gereği duyuyorum.

Goomass Kiti ile internetten düzenli bir şekilde para kazanmaya bugün başlayabilirsin!


Satış ortaklığı Dünya ‘nın en eski mesleklerinden birisi.Belki zaman içerisinde bu işin yapıldığı alanlar değişmiş olabilir ya da daha modern bir anlayış içinde ilerlemekte olabilir.Ama bilmen gereken şey bu mesleğin eski ve köklü bir meslek olduğu.Ben bu mesleğe komisyonculuk diyorum.


Goomass Kiti ‘nin öğrettiği meslek olan satış ortaklığında komisyonculuk mesleğinin nasıl yapıldığını öğrenirsin.İşin sana ait olmayan ürünleri satarak komisyon kazanmak olduğundan dolayı hiç bir sermayeye ihtiyacın yoktur.

Goomass Kiti ‘nin öğrettiği meslek olarak “satış ortaklığı” ile para kazanman için hiç bir ek sermayeye gerek yoktur.


Başlangıçta yukarıdaki grafik sana karışık gelebilir.Fakat satış ortaklığının çok basit bir mantığı vardır.


Senin olmayan ürünü insanlara önerirsin.Bu ürünleri insanlara önermek için bir şirket kurmana ya da bir vergi numarası sahip olmana gerek yoktur.Eğer ürünü önerdiğin kişi ürünü satın alırsa ürün üzerinden komisyon kazanırsın.Kazandığın paralar banka hesabına yatar.Sen de gider çekersin.

Bütün işlem bu kadar.İnternetten para kazanılmaz diye düşünmeni istemem.Çünkü bu iş ticaret.Yani bir alım-satın söz konusu.Ticaretin olduğu her yerde çok para kazanmak mümkündür.Dikkat etmeni istediğim nokta Dünya ‘da en çok para kazanan insanların genellikle ticaret yapan insanlar olduğudur.


Sen de bu işi öğrenerek ticaret yapacaksın.Ve ticaretin olduğu yerde, kazanacağın para ulaşacağın insan kadardır.Fakat endişelenme! Ulaşabileceğin milyonlarca insan olduğunu bil.Eğer Goomass Kiti ‘nde öğrendiklerini uygularsan bunu bileceksin.

Hemen bugün başlayabilirsin!


Goomass Kiti satış ortaklığı ile para kazanmayı öğretir ve para kazandığın yer sadece internettir.Yani ihtiyacın olan şey sadece bir bilgisayar ve internet.Bir de banka hesap numaran olması gerektiğini unutmamalıyım.


Avrupa ‘da artık bu işi telefondan yapıyorlar.Ama şimdilik bu iş Türkiye ‘de yeni yeni gelişmekte.Yani şimdilik telefon ile para kazanma işini bu anlatımıma dahil etmiyorum.Onun için Türkiye ‘nin biraz daha zamanı var.


Ayrıca satış ortaklığı ile ilgili sana söyleyebileceğim bir şey daha var.Daha sonra bu işten ne kadar kazanacacağını, kazanabileceğini anlatmalıyım.


Avrupa ‘da başlayan bir iş her zaman yıllar sonra Türkiye ‘ye gelir.Ve yeni gelen bu işi yapmaya başlayanlar ve bir süre yapanlar çok iyi para kazanırlar.Kazanmaya başlarlar.Buna en iyi örnek Grupon. Hadi sana fırsatlar sunan web sitesi.Bu iş yıllar önce Avrupa ‘da vardı.Türkiye ‘de de ortaya çıkartıldığında bu işi yapanlar, argo tabirle köşelik olmayı başardılar.


Satış ortaklığı mesleğini de ben öyle görüyorum.Bundan en geç 3 yıl sonra bu işi yapmaya devam edenler, köşelik olmayı başaracaklar.O yüzden seni de zaman geç olmadan bu işe girmeni tavsiye ediyorum.


Açıkça söylemem gerekir ki ne kadar çok çalışırsan o kadar çok kazanabilirsin.Goomass Kiti ‘nde anlatılan her şey senin daha çok kazanman için hazırlanmış.Ve Goomass Kiti ‘nden öğrendiklerimle ben de her gün bir önceki güne nazaran daha çok kazanıyorum.Ama kısaca kazanç tablosunu incelemek gerekirse;

Goomass Kiti ‘nden Öğrendiklerinle Ne Kadar Kazanabilirsin?


1 satıştan kazanacağın tutar yaklaşık 21 dolardır.Günlük 1 satış yapmayı başarabilirsen şayet (Goomass Kiti ‘nden öğrendiklerinle çok daha fazla satış yaparsın) aylık 588 dolar para kazanabilirsin.Ve emin ol günlük yapabileceğin 5 satışı bile bir süre sonra otomatikleştirirsin.Ve bilgisayar başında vaktini bu işe ayırman günlük 2 saati geçmez.


Bundan daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim.Goomass Kiti ‘nde internetten para kazanmaya hemen bugün başlaman için gerekli her şey var.


Satış ortaklığının 2 çeşit yapılışı vardır.Ya bir web sitesi kurarsın bir çiftçi olursun ya da reklam verirsin bir avcı olursun.Mükemmel web sitelerini yarım saat içinde kurman için Web Site Kurma Rehberi var.Ya da mükemmel reklamlar oluşturabilmen için Reklam Rehberi var.Bunlardan Goomass Kiti ‘nin Bonusları Detaylı İncelemeleri başlıklı yazımda bahsetmiştim.


Eğer Goomass Kiti ‘ne bugün sahip olmak istersen buraya tıklayarak Goomass Kiti ‘nin resmi sayfasına gidebilirsin.Ya da senin için bir diğer seçenek Goomass Kiti hakkında yazdığım incelemeleri okuyup daha çok fikir sahibi olmak.Sırasıyla incelemen için aşağıdaki başlıklara tıklayabilirsin.

Goomass Kiti Yazılı EğitimleriGoomass Kiti Video EğitimiGoomass Kiti BonuslarıGoomass Kiti Kullanıcı YorumlarıGoomass Kiti Güvenilir mi?

Bol kazanç dileklerimle…



 

30 Mart 2013 Cumartesi

Goomass Kiti 100 Lİrayı kaç lira yapar?

Goomass Kiti ‘nden önce bir çok eğitimden faydalandığımı, çoğunun boşa zaman ve nakit kaybı olduğundan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim.Ben Güner KAY, bu yazımda Goomass Kiti ‘nden önceki kazançlarımla sonrasını karşılaştıracağım.Böylece senin için de bir ilham kaynağı olacağı kanaatindeyim.Değişen hayatımı, maddi açıdan öğrendiklerimle nelerin değiştiğini anlatacağım.


Bir hayatı kökten değiştirmek, maddi açıdan rahatlamak çoğu insanın gözünde büyür.Bazı kimselerde ise bu imkansızmış söylemlerine rastlamak mümkün.Bunun en temel sebebi değişmeyeceğine inanmaktan geçer.Halbuki değişeceğine inansak (inandım) çok daha farklı olacağından eminim.Ben sana değişen hayatımdan bahsetmek istiyorum.Affiliate Marketing (Satış Ortaklığı) benim hayatımın dönüm noktası oldu ve o yolda ilerlemeye devam ediyorum.

Bundan yaklaşık 1 yıl öncesinde bu işe başlamadan evvel interneti sadece eğlence amaçlı kullanırdım.Şimdiyse nerede oturuyorsam oturayım, bulunduğum yerdeki internet bağlantısı benim çalışma ortamım.Az çabayla az kazandıran internetten para kazanma yollarını hiç denemedim.Denediklerim ise kazandırıp kazandırmadığını merak ettiğim içindi.

Bir gün internette gördüğüm bir reklam ile hayatım başlı başına değişti.Nereden bilebilirdim ki bu iş benim hayatımın en büyük bölümünü kaplayacak ve yine bu iş ile günden güne büyüyen düzenli bir gelirin sahibi olacaktım?

Bu yazımı sana boşuna umut vermek için yazmıyorum.Ben bu işten kazanıyorsam sen neden kazanamayasın ki?Ben umut taciri değilim.Ben sadece bu işten kazanan, internetteki bu pastadan dilim alan ve her gün bu pastayı yiyen kişilerden birisiyim.Ve emin ol bu pastada sana da ayrılmış bir dilim var.


Goomass Kiti sana bu pastayı yani affiliate marketingi öğretecek en iyi yerli kaynak.Kullanmasını bilirsen ki Goomass Kiti ‘nin içindeki yol haritası sana bunu da öğretecek, çok yakın bir zamanda internetten gelir elde ettiğini gözlerinle göreceksin.Bu iş senin de hayatın olacak.Biliyorum ki bu işe girmemek için aklında bir çok ön yargı var.Benden bu ön yargılarını kırmamı bekleme.Çünkü Albert Einstein ‘ın dediği gibi bu atomu parçalamaktan zor.Sadece düşün ne kaybedersin?Ben kaybetmedim…Senin de bu işte kaybedebileceğin hiç bir şey yok.Ömür boyu kazanacakların da yanınına kar kalacaktır.
Goomass Kiti ‘nden önce

Goomass Kiti eğitimini edinmeden önce yine aynı işi yani affiliate marketing (satış ortaklığı) yaptığım halde ayda sadece 70 TL gibi komik bir rakam kazanıyordum.Bir müddet sonra demek ki bu işten de bu kadar kazanılıyormuşum diyecektim.Ancak çok daha fazla kazanan kişilerin varlığını bilmem vazgeçmemem için bana güç verdi.Çünkü bu işte gerçekten çok büyük kazanç vardı ve benim de bu pastadan çok daha büyük pay almak gerekiyordu.

Çok az bir bilgiyle bu yola çıkmıştım.Diğer eğitimlerde bu budur bu da böyledir diyordu.Ve problem şuydu ki ben her şeyi bundan dolayı bildiğimi zannediyordum.Eğer sadece bu işin ne olduğunu öğrenmek istiyorsan Goomass Kiti ‘ni edinmene hiç gerek yok.Boş yere para harcama.Affiliate marketing nedir diye yazarsan karşına çokça kaynak çıkacaktır.Yani benim Goomass Kiti ‘ni edinmeden önceki halim gibi ayda 70 TL gibi bir kazancı çok rahat elde edersin.Ama diyorsan ben günde 100 TL gibi rakamlar elde etmek istiyorum çok daha fazla kazanmak istiyorum…Goomass Kiti senin için biçilmiş kaftan ve işte benim Goomass Kiti ‘ni aldıktan sonraki kazancım da aşağıdaki resimde yer alıyor.
Goomass Kiti ‘nden sonra

Bu kadar büyük bir değişim nasıl gerçekleşiyor diye soruyor olabilirsin.Hak veriyorum aynı soruyu kendime ben de sordum.Goomass Kiti ‘nin diğerlerinden farkı nedir diye düşündüm.Goomass Kiti diğerlerinden farklı olarak;
Affiliate marketing (satış ortaklığı) nedir sorusunun ötesine geçiyor.Satış ortaklığı hakkında en ince ve en çok kazandıran detaylar kullanıcıdan esirgenmeden anlatılıyor.Destek diğer eğitimlere nazaran çok daha iyi.Her şey adım adım anlatılmış ve sistematik bir ilerleme sağlanmış.Goomass Kiti ‘nde anlaşılması güç olabilecek yerlerde videolu anlatımlarla destek verilmiş. Goomass Kiti ile internetten düzenli bir şekilde para kazanmaya bugün başlayabilirsin!

Bu öyle bir sistem ki her an her dakika çoğaltıp ihtiyacın kadar para kazanabilirsin.Goomass Kiti bana bunu nasıl yapacağımı öğretti.Her gün nasıl daha fazla kazanabileceğimi öğretti.Fakat şöyle bir problem var.Bir insan daha fazla kazanabileceğini bilirse sürekli çalışır.Sonuçta bilgisayar başında çalışıyorsun, istediğin zaman çalışıyorsun ve seni engelleyen hiç bir şey yok!Tek yapman gereken çalışmak.Sonuçta bu bir ticaret ve daha fazlasını istiyorsun.Bununla alakalı sıkıntılarım var…Hala var.Bununla ilgili problemlerimden Goomass Kiti Sana Neler Kaybettirecek başlıklı yazımda bahsetmiştim.

Ama özet olarak, yani senin öğrenmek istediğin kadarıyla Goomass Kiti ‘nden sonra yaptığım şey günlük kazancımı çok daha artırmak.İhtiyacım olan her şeyi biliyorum.Nasıl daha fazla kazanırım gibi…Ve çalışıyorum.Yaptığım şey bu.

Eğer Goomass Kiti ‘ni edinmek istersen buraya tıklayabilirsin. Ama ben Goomass Kiti ile ilgili çok fazla bilgi sahibi değilsen önce incelemelerimi okumanı tavsiye ederim.Eğer okursan faydalı olabilecek başlıklar şunlar;
Goomass Kiti Yazılı EğitimleriGoomass Kiti Video EğitimiGoomass BonuslarıGoomass Kullanıcı YorumlarıGoomass Kiti Güvenilir mi
Bol kazançlar…


ANKETLERDEN PARA KAZANMANIN 3 ÖNEMLİ FORMÜLÜ

Online para kazanmanın yasal ve düzenli bir yolunu mu arıyorsunuz? Belki de harcayacak ekstra paranız olsun istiyorsunuz ya da faturalarınızı ödeyecek kadar bir para. Neye ihtiyacınız olursa olsun bir kaç anket doldurarak para kazanmak oldukça kolay



Online para kazanmanın yasal ve düzenli bir yolunu mu arıyorsunuz? Belki de harcayacak ekstra paranız olsun istiyorsunuz ya da faturalarınızı ödeyecek kadar bir para. Neye ihtiyacınız olursa olsun bir kaç basit anket doldurarak para kazanmak oldukça eğlenceli ve kolay olacaktır.
Hatta, fatura karşılamaktan biraz daha fazlasını kazanma imkanınız olacak. Ancak anket doldurarak para kazanmanın en güzel yanı bu işi herhangi bir boş zamanınızda yapabilecek olmanız. Yani bir kaç dakikanızı veya saatinizi ayırarak para kazanabilirsiniz.
Başlamak da çok basit ve ücretsiz. Bir kere doğru anket firmalarına üye olduktan sonra tek yapmanız gereken e-posta adresinizi kontrol edip yeni gelen anket soruları var mı diye bakmak, gelen anketteki boş bırakılan yerleri doldurmak ve anketi tamamlamak.
Hemen başlamak istiyor musunuz? Bu siteyi ziyaret edin ve doğru anket firmaları hakkında bilgilere hemen ulaşın. Hemen başlamak için tıklayınız.
Birilerinin size görüşleriniz için neden ödeme yapacağını merak ediyorsanız okumaya devam ediniz. Anket doldurarak para kazanmanız için oldukça gerçek bir sebep bulunmakta.
Sayısız firma ki bunların içerisinde uluslararası çok büyük dev organizasyonlarda olmak üzere amansızca hedef kitlelerinin neleri istediklerini öğrenmeye çalışıyorlar. Ve bu büyük pazar araştırması için oldukça yüksek miktarlarda para ödemeye de hazırlar.
Ama ortada bir problemleri var ki bu da tüketici kitlelerine nasıl ulaşacaklar. Bu sorunu çözmek için de anket firmalarını kiralıyorlar. Anket firmaları, tüketici kitlesine, firmanın hangi ürünlerini beğendikleri, gelecekte hangi ürünlere ihtiyaç duyacakları, insanları alış veriş için nelerin harekete geçireceği v.b. konularda bilgi sahibi olabilmek için çeşitli anket soruları gönderiyor.
Ve siz de bu firmalara bir kere üye olduğunuzda, bu büyük pazar araştırmasının bir parçası oluyorsunuz.
Ödeme almakla kalmıyorsunuz, büyük firmaların yeni ürünleri daha mağazalarda yerini almadan çok çok önce, bu fantastik ürünler hakkında bilgi sahibi olabiliyorsunuz. Hatta, gişe rekoru kırması muhtemel sinema filmlerinin adı daha ortada yokken, siz fragmanlarını izleyebiliyorsunuz. Ve en güzel yanı, tabii ki bu emeğiniz için ödeme alıyor olmanız.
Bir anket firması için pazar araştırması hakkında en doğru ve en hızlı bilgiye ulaşmanın en doğru ve kolay yolu, tüketiciye doldurduğu anket başına ödeme yapması. Ve ister inanın ister inanmayın, doldurduğunuz anket başına size bir kaç dolar ödeme yapmaları, diğer bütün anket yöntemlerinden çok daha ucuza maliyetli oluyor bu firmalar için.
Yeni bir kola firmasının tutulmayan ürününü düşünün. Ne kadar büyük bir felaket ve zarar olmuştu bu firma için. Oysaki tek yapmaları gereken, ürünü piyasaya çıkarmadan önce tüketiciler üzerinde uygun bir pazar araştırması yapmalarıydı ve bu araştırma doğrultusunda tüketici isteklerini göz önüne alarak ürünü çıkarmalarıydı.
Ama yapmadılar. Firma, ilginç bir şekilde en iyi ürünün ne olduğunu bildiğini düşündü ve cidden çuvalladı.
Yani, anketler firmalar için hayati öneme sahip ve size ödeme yapmalarına da oldukça değer. Neden, biz de anket doldurarak para kazanmayalım ki?
Şu anda, muhtemelen bu firmalar ile nasıl temasa geçip üye olacağınızı ve düşüncelerinizi, görüşlerinizi paylaşarak nasıl para kazanabileceğinizi düşünüyorsunuz.
Tek yapmanız gereken, doğru ve ödeme yapan firmaları bulmak ve üye olmak. Bunun en kolay yolu, sizin ve benim gibi bu işi yapmayı düşünen kişilere hangi anketlerden en çok para kazanabileceğinizi öğreten bir kaynağa ulaşmak.
Sizin için interneti taradık ve en uygun kaynağı bulduk. Bir kaç dakika içerisinde üye olup anket firmalarından para kazanmaya siz de başlayabilirisiniz.
Şimdi başlamak için tıklayınız.
Sıkça Sorulan Sorular
Anket doldurarak para kazanmak zor mu?
Kesinlikle değildir. Yapmanız gereken e-posta adresinize gelen basit sorulara cevaplar vermek veya boş bırakılan yerleri doldurmak, ve firmaların pazar araştırmasının bir parçası olarak bu işten güzel bir ekstra gelir elde etmek.
Doğru ve güvenilir anket firmalarını nasıl bulurum?
En doğru ve güvenilir siteleri, size gösterecek bir kaynak ile başlayabilirsiniz. Bu bilgilere sahip olduktan sonra ne kadar kazanacağınız tamamen sizin hangi sitelere üye olmanıza bağlı. Şahsen bizim görüşümüz ne kadar fazla siteye üye olursanız o kadar çok kazanacağınız yönünde.
Bazı siteler üyelerine para öderlerken, bazı siteler ise ürün indirimi veya bonus puan şeklinde ödeme yapıyorlar. Daha önce de belirttiğimiz gibi gerçek para ödeyen sitelere ulaşabilmeniz için önerdiğimiz kaynak ile bu işe başlamak en doğrusu olacaktır.
Sistem nasıl işliyor?
İlk önce kaynağı alıyorsunuz. Daha sonra gerçek ödeme yapan anket firmalarının listesine ulaşıyorsunuz. Kaynakta, bu firmalara nasıl üye olacağınız, ödeme alımlarınız detaylı bir şekilde anlatılmakta.
Daha sonra listedeki sitelere üye oluyorsunuz. Bilgilerinizi doğru bir şekilde giriyorsunuz. Ve mailinize anketler gelmeye başlıyor. Doldurduğunuz anket başına ödeme alıyorsunuz.
Bütün anket firmaları para ödüyor mu?
Hayır hepsi ödemiyor ama kaynakta gerçek para ödeyen firmaları bulabilirsiniz.
Ne kadar para kazanabilirim?
Bu tamamen doldurduğunuz anketlerin değerleri ile alakalı. Kimi anketin fiyatı 5 dolar iken başka bir anket 50 dolar olabiliyor. Ülkemizde bazı ev hanımları bu işten ayda 1500 ile 2000 dolar arasında para kazanıyorlar. Kilit nokta doğru anket firmalarına ulaşabilmekte.
Anketlere istediğim zaman cevap verebilir miyim?
Tabi ki istediğiniz zaman cevap verebilirsiniz. Ancak şunu unutmamalısınız ki her anketin bir doldurulma kotası var ve sizin gibi başka kişiler de anketle kazanıyorlar. Firma genelde anketi bu kotadan daha fazla kişiye gönderir ve çok geç kalırsanız belki anketin süresi bitebilir. En hızlı kazandıran yöntem gelen anketleri hızlı bir şekilde doldurmaktır.
Bilmem gereken başka bir şey var mı?
Başlarken daha önce kullanmadığınız yeni bir email adresi kullanmaya özen gösterin. Mail kutunuza pek çok anket maili gelecek ve bunların normal kullandığınız mail adresinize gelmesi küçük bir kargaşa yaratabilir. Bu şekilde, kişisel maillerinizi anket mailleri ile karıştırmamış olursunuz. Ve yüksek ücretli bir anketi de gözden kaçırma riskine girmemiş olursunuz.
Nasıl başlayabilirim?
Hemen başlayın ve anket doldur para kazan devrimine sizde katılın.
Başlamak için ==> http://www.xticaret.com/xticaret/?1342_3089

29 Mart 2013 Cuma

Goomass Sana Yatarak Para Kazandıracak!Çünkü Goomass…

Goomass sana başlıkta da belirttiğim gibi yatarak para kazandıracak.Fakat Goomass ‘ın elbette ki bazı şartları var;
Günde 1-2 saat bilgisayara ayırabilecek boş vaktin olmalı.Goomass ‘ın sana senin tabirinle yatarak benim tabirimle ise internetten para kazandırması için biraz sabırlı olman gerek.Google ‘da arama yapabilecek, ya da bir web sitesine üye olabilecek bilgisayar,internet birikiminin olması gerek.
Eğer bu şartları sağladığına inanıyorsan Goomass ‘ın sana internetten para kazanmayı öğretmemesi için hiç bir sebep yok.Çünkü burada bu yazıyı okuduğuna göre her gün 12 saat fiziksel olarak çalışmaya yönelik birisi değilsin.Ya da evde olman için bazı sebeplerin var!


Evet Goomass kendi evini sadece bilgisayarını kullanarak bir ofise çevirebilme şansı veriyor.Peki bu nasıl mümkün olabilir? Sadece internet bağlantısıyla internetten günde 100 TL, ayda 3000 TL nasıl para kazanabilirsin ki?

Bunu bir başkasına söylediğinde muhtemelen sana gülecekler.Hadi be ordan diyecekler…Fakat Goomass ‘ın eşsiz desteğiyle banka hesabına paralar ilk yatmaya başladığında, evine çekler gelmeye başladığında; “Bunu nasıl başardın?” diyecekler buna emin ol.Öncelikle benim yazdıklarımın doğruluğunu kanıtlamak için Goomass ‘ın kazanç kanıtlarını sana göstereyim.

(buraya tıkla incele)
Goomass kazanç kanıtlarından bir örnek…
Goomass kazanç kanıtlarından bir örnek daha…

Dünya fiziksel ticaretinin internete yöneldiği bu zamanlarda internetten para kazanan insanlara şaşırmamak, yalandır bu kardeşim dememek gerekir diye düşünüyorum.Çünkü artık neredeyse herkes internetten alışveriş yapıyor.Belki annelerimiz babalarımız bile…Televizyon reklamları artık internet sitelerine girmeniz için sizi yönlendiriyor.Her yerde fırsatlar var.Sürekli kampanyalar düzenleniyor ve fiyatlar internette çok daha ucuz!Bu ucuzluğun sebepleri de;
Ürün sahipleri çok yüksek reklam ücretleri ödemiyorlar.Dükkan kirası vb. maliyetler yok.İnsanlara ulaşmak çok daha kolay.Ürün sahibi ayrı, aracı ayrı komisyon koymuyor.
Böylece internetten alışveriş yapmak herkesin gözüne daha iyi bir alternatif gibi gözüküyor.İşte Goomass size internetten alışveriş yapan insanları yönlendirerek internetten para kazanmayı öğretecek.Yani satış ortaklığını…
Satış ortaklığı sistemini anlatan tablo

Ürün sahiplerinin daha çok satış yapabilmeleri için ürünlerini satacak insanlara vardır.Bu insanlara satış ortağı ya da affiliate marketer adı verilir.Goomass size bugünün ve geleceğin mesleği olan satış ortaklığı (affiliate marketing) i öğretir.O kadar sistematik bir şekilde öğretir ki günde en az 100 TL kazanırsınız.Bu da ayda 3.000 lira yapar ki bu neredeyse bir devlet memuru maaşından çok daha fazla.

Peki siz Goomass ile kazanmaya hazır mısınız?
Henüz hazır değilsenburaya tıklayarak Goomass hakkında yazdığım detaylı inceleme yazımı okuyabilirsin.Eğer hazırsan, seni tebrik ederim! Buraya tıklayarak Goomass resmi sayfasına giderek, gerekeni yapabilirsin.

24 Mart 2013 Pazar

YAZITÖR

Masabaşı bir işte mi çalışıyorsunuzÖğrencimisinizEmeklimisinizEvden yapılacak bir iş mi arıyorsunuzİnternetten Para Kazanmak mı istiyorsunuzİ phone, ipad gibi akıllı ve kolay taşınabilir cihazınız mı var; otobüste, yolda, okulda, teneffüsde, molada yazı yazarak para kazanmak mı istiyorsunuz     işte tam size göre bir işYazitör Starter Yeni başlayanlar için Eğitim seti Tıkla


 

20 Mart 2013 Çarşamba

ANKET MASTER DOWNLOAD

ANKET MASTER İNDİR

Anket Master İle Anketörlük

Anketörlük işi, teknolojik gelişmeler sonucu hızla gelişen ve iyi bir ek gelir kaynağı olan bir iş. Online Anketörlük yapmak istiyorsan, yapacağın önemli bir iş var. Bu da, sağlam ve ödeme yapan anket şirketleri listesi.
Anket Siteleri
Anket Sitelerine nasıl ulaşacağını ve hangilerinden ödeme alacağı, tabiki, kendi çabanla da bulabilirsin. ama, Bu iş o kadar çok zamanını alır ki, para kazanma işin oldukça gecikir. Bunun İçin Profesyonel bir yardımcıdan yardım almanı tavsiye ederim. Önerim, Anket Master . (Tıkla İncele)
Anket Master Nedir ?
Anket Master, anketörlük işini en kazançlı şekilde yapmanızı sağlayacak olan en iyi yardımcınızdır. Anket Master ile, her zaman, her yerden ve her şekilde çalışabilirsiniz; istediğiniz saatte, evinizden, iş yerinizden ya da tatil yaparken. Sahip olmanız gereken tek şey, internet bağlantısı olan bir bilgisayar. Mail adresinize iletilecek olan anketleri doldurup göndermeniz yeterli.
Anket Master Hakkında
Anket MASTER’ın bana faydası ne olacak? Kolay ve Hızlı para nasıl kazanacağım?
Anket MASTER ile anket doldurmak, size internette para kazandıracak en kolay yöntemdir. Listemizde bulunan adreslerle üyeliğinizi gerçekleştirirsiniz, onlar da size anketleri mail olarak iletir. Sizin yapacağınız iş, bu anketleri cevaplandırıp geri göndermek. Her bir anketin ücretini gönderilen mailde göreceksiniz. Size tavsiyemiz, ücreti ne kadar düşük olursa olsun tüm anketleri cevaplamanız. Para hesabınızdaki sonuçtan memnun kalacaksınız.
Anket MASTER ile ne kadar kazanabilirim?
Kazanç miktarınız, Listemizdeki sitelere yapacağınız üyelik sayısıyla ve bir günde cevaplayacağınız Anket sayısıyla doğru orantılıdır. Ne kadar iş, o kadar para? Kaç tane şirkete üye olabilirsiniz? Günde kaç anket doldurabilirsiniz? Bunun cevabı sizde.Lütfen! Sitelere üyelik işlemlerinde sabırlı ve azimli olun. Üyelik işlemleri kolaydır ve kısa sürede yapabilirsiniz. Konuyla ilgili örnekler kitap içeriğinde bulunmaktadır. Buna rağmen herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız Anket MASTER dan yardım isteğinde bulunabilirsiniz.

TATTOO (DÖVME) Mİ YAPTIRACAKTINIZ

TATTOO- TATTOO DÖVME

Tattoo-Tattoo Dövme

Tattoo,Tattoocu,Tattoo Dövme,Tattoo Dövme Nasıl Yapılır, Tattoo Dövme Şekilleri, Evde Tattoo Dövme,Tattoo Dövme Modelleri
Tattoo Dövme Nasıl Yapılır ?

Tattoo Dövme Nasıl Yapılır derseniz dersen, çok kolay derim. Çünkü, Tattoo Dövmeyi kendin evde rahatlıkla yapabilirsin artık. Nasıl mı? Tattoo Dövme Dünyası ile bu sihirli güce kavuşmak mümkün.
Begüm Öztürk, Bir çok ülkeden edinmiş olduğu tattoo dövme modelleri arşivini tattoo dövme meraklılarının hizmetine sunmuş.. Kendi tasarımlarını da tattoo dövme arşivine eklemiş ve ortaya 15.000 adetlik bire koleksiyon çıkmış. Eğer sende, kendi tattoo dövmeni yapmak istersen,tatto dövme nasıl yapılır eğitimi için aşağıdaki linke tıklaman yeterli olacaktır.

RESELLER BOOK YALANCI MI?

RESELLER BOOK HAKKINDA YORUMLAR


Reseller Book Hakkındaki Yorumlar

Reseller Book Gerçek mi diye soran okurlarımız için, daha önce kullanıcı yorumlarını yayınlamıştık. Bu yazımda da başka kullanıcıların yorumlarını yayınlamak istiyorum.
Reseller Book Yorumları
naimpost.com – 17.12.2010 20:10
Reseller book sonuna kadar gerçek bir kaynaktır hiç şüpheniz olmasın arakadaşlar piyasada bulabileceğiniz kaynakların içersinde en iyilerinden biridir. Kitabın yazarı sizinle bizzat irtibata geçerek yardımcı olmaktadır. kesinlikle ödeme yaptıktan sonra size sırtını dönmemekte. Adam size bulabileceğiniz en anlaşılır dille ve kullanışlı hosting, web site hizmetiyle sizin sitede çalışma yapmanızı tıpkı word office gibi kolaylaştırılmış bir düzenek hazırlayıp size ürünü bu şekilde sunmaktadır. Sadece bu kadarıyla değil bir çok ürün sahibinin aksine sırt çevirmeden kendi telefonuyla size ulaşıp sizi yönlendirmektedir. Ürünü kullanmış gerçek bir kişi olarak bu yorumu yapıyorum bilgilerinize yani bu yorumdan herhangi bir çıkar beklentim yok sadece tecrübeme dayanarak yazdım, saygılar.
Nazife Abaylının Reseller Book Yorumu
daha ilk günden gönderdiğim satış linkleri işe yaradı,kazanmaya başladım,ümit verici,sanırım pişman olmayacağız,herkese bol kazançlar,sistem gerçekten hem eğlenceli hem de para kazandırıyor,emeği geçenlere de şimdiden teşekkürler..
Y.Bulutun Reseller Book Yorumu   Kitap için TIKLA
mrb ben reseller book u 15 gün oldu alalı ilk 50 tl aldım hiç bişe yapmadan sadece ara sıra kontrol ediyorum çok güzel bişe zaten reseller book un adı üstünde para iade garantili verdiyiniz parayı 2 ay bile sürmden alıyorsunuz bütün arkadaşlara tavsiyem sadece sabırlı olalım zaten otomatik çalışan bir sistem daha çok kazanmak isterseniz adwords kampanyası oluşturmanızı tavsiye ederim reklamınızda çok önemli bütün arkadaşrımın allah yardımcısı olsun hayırlı ve bol kazançlar nasip etsin.
Doğan Tekinyer’in Reseller Book Yorumu
Bu wealth programlarından birini almaya karar vermiş araştırıyor, inceliyor okuyordum aylar önce. Öyle kafa karıştırıcı reklamlar vardı ki sormayın. Hangisini alayım diye tereddüt içinde bilinçsizce çabalıyor, bir taraftan da Allah’a dua ediyordum. “Allah’ım hangisi en iyisi, hangisi işe yarar, hangisi beni hedefime götürür” Görüyorum ki Allah, hamdolsun dualarımı kabul etmiş size rastlamışım. E-kitabınızı almakla en doğru kararı vermişim. Allah razı olsun, işleriniz rast gelsin inşaAllah…

19 Mart 2013 Salı

YAZİTÖR STARTER İLE NASIL PARA KAZANILIR/MAKALE YAZ PARA KAZAN

Yazitör nedir? Yazitör STARTER nedir? Yazitör Starter hakkında yorumlar? Yazitör Dekontları? Hepsi sitemizde mevcut.
Yazitör Starterile YAZİTÖR olun..

“Yazı Yazarak Para Kazanmak

için YAZİTÖR Olun.”

İZLEYİN


Yazitör olmak için herhangi bir eğitim gerekmemektedir.

Herkes Yazitör olabilir tek gereken “Yazitör STARTER“.


Aylık Kazanç Dekontları

Yazitör dekont1 Yazitör Starter

Kısa Süreliğine
39 TL + kdv
yazitör ödeme Yazitör Starter

Ev Hanımımısınız
Masabaşı bir işte mi çalışıyorsunuz
Öğrencimisiniz
Emeklimisiniz
Evden yapılacak bir iş mi arıyorsunuz
İnternetten Para Kazanmak mı istiyorsunuz
İ phone, ipad gibi akıllı ve kolay taşınabilir cihazınız mı var; otobüste, yolda, okulda, teneffüsde, molada yazı yazarak para kazanmak mı istiyorsunuz işte tam size göre bir iş..

Yazitör STARTER Neler içeriyor;


Yazitör STARTER (Yazı Yazarak Para Kazanmak isteyenler için Eğitim Seti) edindiğiniz zaman bu bilgilere sahip olacaksınız
* 28 Sayfa Yeni Başlayanlar için digital Döküman
* Adım Adım Yazitörlük nasıl olunur anlatımı ve uygulamaları
*Site-blog açımı,reklamlar-reklam yerleşimi
* Kolay basit anlaşılır anlatım diliyle sunum
* Taktikler
* Süpriz BONUSLAR + Süper Bonus
* Ve daha fazlası..
Kaybedecek birşey yok!
Ürünümüz % 100 GARANTİLİDİR.


Aslında Yazitor STARTER ın normal ücreti 89 TL idi.Sonra biraz indirmeye karar verdim. Ben gerçekten kendimi size bu fiyata verdiğimden dolayı saf gibi hissediyorum. Hatta arkadaşlarımdan tepki gösterenler oldu.Ama dürüst olmalıyım ki gerçekten ben insanlara güvenilir şekilde para kazanmalarını öğretmek istiyorum çünkü bu konuda bir sürü başvuru geliyor ve benim yaşadığım acı tecrübeleri yaşamalarını istemiyorum. Yoksa ben zaten kazanıyorum.
İndirimli Fiyatımız Kısa bir süre için geçerlidir.Daha sonra fiyatı artacak. Ödeme yapılırkende aracı kurum kredi kartına taksit gibi kolaylıklar sağlıyor.

Kısa Süreliğine
39 TL + kdv
yazitör ödeme Yazitör Starter


SIKÇA SORULAN SORULAR

Yazitör Nedir?
Temel internet ve bilişim bilgilerini kullanarak yazı yazma kabiliyetini kazanca dönüştüren kişidir.
Neden Yazitör denkmektedir?Yapılan işin %90 yazı yazmak olduğu için bu ad verilmektedir.

Yazitör STARTER Nedir?
Yazitörlük işi için başlangıç eğitim setidir. Yani yazı yazarak para kazanmaktan bahsediyoruz ama nereye yazı yazılacak? hangi konularda yazı yazılacak? Bu yazıları bize kim verecek? gibi akılda kalan sorulara cevabı Yazitör Starter Eğitimi ile bulacaksınız.

Ödemeler Nasıl Olacak?
Öncelikle belirtelimki bu işte kendi işinizin patronusunuz yani işi kendi adınıza yapıyorsunuz. Ödemeleri de kendi adınıza banka hesap numarasına her ay düzenli şekilde alıyorsunuz.

Ödemeyi kim yapacak?
Ödemeler, GOOGLE, bildiğiniz bu internet arama motoru olan Google tarafından yapılacak.
Hatırlarsınız öğretmenlerimiz ilköğretim ve ortaöğretim yıllarında kompozisyon yazdırıyordu, aslında bu çok önemli bir şey, siz cümlelerinizle hayata bir ürün sunuyorsunuz, bir sanat yapıyorsunuz. Örneğin bir yemek tarifi bile yazsanız hayat sizden birşeyler kazanıyor.
Evet işte GOOGLE da tüm dünyada ve ülkemizde hemen herkesin tercih ettiği, bulmak istediğimiz herşeyi üzerinde aradığımız google ,sizin bu ürününüzü yani cümlelerinizin hecelerinizin değerini veriyor.İnternette ürettiğiniz yazılar, görseller tüm içerik google ın bilgi dağarcığına giriyor ve İnsanlar da arama yaptıkları zaman bunlara ulaşabiliyorlar.
İşte Google da bu içeriklerin karşılıklarını nakit olarak banka hesabımıza yatırıyor.Nasıl? Yazitör Starter Eğitimi içinde bu konun detayı anlatılmaktadır.

Kısa Süreliğine
39 TL + kdv
yazitör ödeme Yazitör Starter




Bilgileriniz SSL Güvenli Ödeme Sayfası ile korunmaktadır.Ödemenizi Kredi Kartı, Banka havalesi, PTT ve Paypal ile yapabilirsiniz.Xticaret Güvenliği ile yapılan kredi kartı ödemelerinde taksit de yapılabilmektedir.Bilgileriniz şifreli olarak korunmakta ve direkt bankaya gönderilmektedir. Çalıntı kredi kartı ile ödeme yapanlar bilgisayar ve ip adresleri anında yetkili makamlara bildirilmektedir.


“Yazitör STARTER bir sefer aldıktan sonra ömür boyu size para kazandıracaktır. Herhangi bir sorunuzda teknik destek tarafımdan verilecek.”