Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
13 Haziran 2013 Perşembe

BLOG YAZARAK PARA KAZANMAK\FİLİZ KIRAN KİMDİR?

02:52

Ben Kimim?

Aslında bu soruya dünyadaki 400-500 bin kişiden biriyim diyebilirim. Kim 400-500 bin kişi, evlerinden internet üzerinde yazdıkları yazıları blog ve sitelerinde yayınlayan ve bu sitelerden para kazanan kesim diyebilirim.

20 yıl gibi uzun bir zaman bir fiil çalıştıktan sonra her zaman içinde olduğum ve onunla para kazandığım bilgisayarım ile 2008 yılından sonra internetten de para kazanmaya başladım.
Bu hayat son derece cazipti her şeyden önce özgürsünüz ve istediğiniz her şeyi yapacak yeterince vaktiniz var. Kime cazip gelmez değil mi?
Bilgisayar ilk 1987 yılında ilgimi çekmeye başladı ve yazılım sektörü ile tanıştım, eğitim alıp yazılım üzerinde kendimi geliştirdim ve bu alanda çalışmaya başladım. O yıllarda yazılan programlar küçük ölçekli iş yerlerinin iş yüklerini  %90 azaltıyordu.
Şimdiki gibi her istediğin programı indirme şansın yoktu.
İlerleyen yıllar ile birlikte yazılım sektörü de gelişti ve biz de arkasından gittik. Yazılım ve ticaret benim hayatımın vazgeçilmezleri oldu.
Çeşitli alanlarda ticari faaliyet gösteren firmalarda görev aldım. İlk kişisel blog denemem 2000 li yıllarda oldu.
Renkli yaşamayı sevdiğimden belki; ilgi duyduğum alanları iyice irdeledim çeşitli eğitimler almaya devam ettim.
Hayatımızda engellemememiz gereken ilk şeyin okumak ve öğrenmek olduğuna inanırım.
Her gün yazdığımın 10 katı okurum, her keşfettiğim alanı da detaylarına kadar bilmek isterim.

Blog ve sitelerden para kazanma konusunda yerli yabancı sayısız kitap okudum ve öğrendiğim yöntemlerle hayatımı kazanmaya başladım. Zamanla kendiniz yöntemler geliştirmeye başlıyorsunuz.

Bu yöntemleri aşağıda detaylarını öğreneceğiniz eğitim setinde birleştirdim.
Lafı daha fazla uzatmadan konuya girmek gerek.


                                                                          DEVAMI...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster