Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
13 Haziran 2013 Perşembe

Dropshipping Rehberi \Dropshipping Dersleri

02:58

Dropshipping Rehberi


dr
  Günümüzde internet üzerinden en fazla gelir getiren para kazanma yolu   e-ticarettir. E-ticareti ayakta tutan da, sanaldaki ticaretin belkemiği olan dropshippingtir.
 
 E-ticaret toptancı ile ürünün son kullanıcıları arasındaki mesafeyi ve prosedürleri kısaltması ve kolaylığı sebebiyle gün geçtikçe pazarda daha büyük ciroya sahip olması artan önemini gözler önüne sermektedir.
 
 Günde 70 milyon kişinin alışveriş yaptığı dünyaca ünlü en büyük epazar olan ebay, sitesinde satılan ürünlerin %86 sının dropshipperlarca satıldığını açıklamıştır. Ülkemizde de gittigidiyor uzantısı ile faaliyet göstermektedir.

Dropshipping Çok Yapılan Kazançlı Bir Yoldur


dropshipguide cover
   Ürün temini ve stoklama, tedarik, tedarik süreci ve anlaşmaları, sevkiyat ve   prosedürleri, stok yönetimi, ürün güncelleme, muhasebe, kargo işlemleri ve ürün   teslimatı, teslimat yönetimi, eleman çalıştırma, şartları, takibi ve masrafları,   zaman maliyeti e-ticaret sitelerinin ağır yükleridir. Ve bu sebeplerden dolayı   siteler ve özellikle büyük çapta ve faal olanları bu işi dropshipperlar aracılığıyla   yaparak tüm bu dertlerden ve masraftan kurtulma yolunu tercih   etmektedirler. Kendileri ise sanılanın aksine ürün satışından değil, temin ettiği ürünleri site üzerinden satan   dropshipperlardan satılan ürün başına aldıkları komisyonlar ile kazanç sağlamaktadırlar.   Dropshipping e-ticaretin en yaygın, en başarılı ve en kazançlı bir yoludur ve internetten öncede başka yollarla asırlardır  toptancı ve tüccarlarca yapılagelmektedir.
  E-ticaret sitelerinde yapılan satışların çoğunluğu dropshipperlarca yapılmaktadır.
                                                                    TIKLA-ÖĞREN

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 
Footer'ı Göster