Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
7 Mayıs 2013 Salı

31 Mart 2013 tarihli <font color='ff0a0a'>Resmi Gazete haberleri</font>

01:31

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLA


* 44 Sayfa Yeni Başlayanlar için digital Döküman


* Adım Adım Yazitörlük nasıl olunur anlatımı ve uygulamaları

*Site açımı,reklamlar-reklam yerleşimi

* Kolay basit anlaşılır anlatım diliyle sunum

* Videolu Anlatımlar

* Taktikler

* Sürpriz BONUSLAR + Süper Bonus

*Ücretsiz güncellemeler

*Anında para kazanmaya başlayabileceğiniz

ekstra bir kazanç sistemi - Yeni Bonus



Merhabalar Ben Fatma..
Yazitör Olarak Çalışmak gerçekten çok kazançlı.Ben başka bir iş yapmıyorum 3 tane çocuğum var ev hanımıyım. Yazitör Bilgilerini edindikten sonra eğitim setinde anlatılanları uygulamave kazanmaya başladım.İlk başlarda merak ve öğrenme heyecanından dolayı günde 3-4 saat internette vaktimi geçiriyordum ama şimdi günde ortalama yarım saat -1 saat yazı yazarak gelir elde ediyorum.Dekontumuda en sonki Kasım 2012 dekontumu sizinle paylaşıyorum.Şimdi kafam çok rahhat aylık düzenli bir şekilde gelirim var ve hergün zorunluluk olarak çalışmak durumunda değilim bazı günler hiç interneti bile açmıyorum sonuçta kendi işimi yapıyorum.Yazı yazarak evden bu kadar kazanç sağlamak gerçekten çok güzel bir iş. Başka bir işte çalışsam zaten aldığımın bir kısmı kozmetik, yol parası kıyafet v.s. gidecek bu şekilde hem masrafım az oluyorhem iyi kazanıyorum. Bazı arkadaşlarım da çalıştıkları iş yerlerinde boş vakitlerinde fırsat buldukça bu işi yapıyor ve iyi kazanıyorlar. Sonuç olarak şunu söyleyebilirim.Yazitörle tanışmak gerçekten bir şans.”

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster