Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
30 Mart 2013 Cumartesi

Goomass Kiti 100 Lİrayı kaç lira yapar?

08:36
Goomass Kiti ‘nden önce bir çok eğitimden faydalandığımı, çoğunun boşa zaman ve nakit kaybı olduğundan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim.Ben Güner KAY, bu yazımda Goomass Kiti ‘nden önceki kazançlarımla sonrasını karşılaştıracağım.Böylece senin için de bir ilham kaynağı olacağı kanaatindeyim.Değişen hayatımı, maddi açıdan öğrendiklerimle nelerin değiştiğini anlatacağım.


Bir hayatı kökten değiştirmek, maddi açıdan rahatlamak çoğu insanın gözünde büyür.Bazı kimselerde ise bu imkansızmış söylemlerine rastlamak mümkün.Bunun en temel sebebi değişmeyeceğine inanmaktan geçer.Halbuki değişeceğine inansak (inandım) çok daha farklı olacağından eminim.Ben sana değişen hayatımdan bahsetmek istiyorum.Affiliate Marketing (Satış Ortaklığı) benim hayatımın dönüm noktası oldu ve o yolda ilerlemeye devam ediyorum.

Bundan yaklaşık 1 yıl öncesinde bu işe başlamadan evvel interneti sadece eğlence amaçlı kullanırdım.Şimdiyse nerede oturuyorsam oturayım, bulunduğum yerdeki internet bağlantısı benim çalışma ortamım.Az çabayla az kazandıran internetten para kazanma yollarını hiç denemedim.Denediklerim ise kazandırıp kazandırmadığını merak ettiğim içindi.

Bir gün internette gördüğüm bir reklam ile hayatım başlı başına değişti.Nereden bilebilirdim ki bu iş benim hayatımın en büyük bölümünü kaplayacak ve yine bu iş ile günden güne büyüyen düzenli bir gelirin sahibi olacaktım?

Bu yazımı sana boşuna umut vermek için yazmıyorum.Ben bu işten kazanıyorsam sen neden kazanamayasın ki?Ben umut taciri değilim.Ben sadece bu işten kazanan, internetteki bu pastadan dilim alan ve her gün bu pastayı yiyen kişilerden birisiyim.Ve emin ol bu pastada sana da ayrılmış bir dilim var.


Goomass Kiti sana bu pastayı yani affiliate marketingi öğretecek en iyi yerli kaynak.Kullanmasını bilirsen ki Goomass Kiti ‘nin içindeki yol haritası sana bunu da öğretecek, çok yakın bir zamanda internetten gelir elde ettiğini gözlerinle göreceksin.Bu iş senin de hayatın olacak.Biliyorum ki bu işe girmemek için aklında bir çok ön yargı var.Benden bu ön yargılarını kırmamı bekleme.Çünkü Albert Einstein ‘ın dediği gibi bu atomu parçalamaktan zor.Sadece düşün ne kaybedersin?Ben kaybetmedim…Senin de bu işte kaybedebileceğin hiç bir şey yok.Ömür boyu kazanacakların da yanınına kar kalacaktır.
Goomass Kiti ‘nden önce

Goomass Kiti eğitimini edinmeden önce yine aynı işi yani affiliate marketing (satış ortaklığı) yaptığım halde ayda sadece 70 TL gibi komik bir rakam kazanıyordum.Bir müddet sonra demek ki bu işten de bu kadar kazanılıyormuşum diyecektim.Ancak çok daha fazla kazanan kişilerin varlığını bilmem vazgeçmemem için bana güç verdi.Çünkü bu işte gerçekten çok büyük kazanç vardı ve benim de bu pastadan çok daha büyük pay almak gerekiyordu.

Çok az bir bilgiyle bu yola çıkmıştım.Diğer eğitimlerde bu budur bu da böyledir diyordu.Ve problem şuydu ki ben her şeyi bundan dolayı bildiğimi zannediyordum.Eğer sadece bu işin ne olduğunu öğrenmek istiyorsan Goomass Kiti ‘ni edinmene hiç gerek yok.Boş yere para harcama.Affiliate marketing nedir diye yazarsan karşına çokça kaynak çıkacaktır.Yani benim Goomass Kiti ‘ni edinmeden önceki halim gibi ayda 70 TL gibi bir kazancı çok rahat elde edersin.Ama diyorsan ben günde 100 TL gibi rakamlar elde etmek istiyorum çok daha fazla kazanmak istiyorum…Goomass Kiti senin için biçilmiş kaftan ve işte benim Goomass Kiti ‘ni aldıktan sonraki kazancım da aşağıdaki resimde yer alıyor.
Goomass Kiti ‘nden sonra

Bu kadar büyük bir değişim nasıl gerçekleşiyor diye soruyor olabilirsin.Hak veriyorum aynı soruyu kendime ben de sordum.Goomass Kiti ‘nin diğerlerinden farkı nedir diye düşündüm.Goomass Kiti diğerlerinden farklı olarak;
Affiliate marketing (satış ortaklığı) nedir sorusunun ötesine geçiyor.Satış ortaklığı hakkında en ince ve en çok kazandıran detaylar kullanıcıdan esirgenmeden anlatılıyor.Destek diğer eğitimlere nazaran çok daha iyi.Her şey adım adım anlatılmış ve sistematik bir ilerleme sağlanmış.Goomass Kiti ‘nde anlaşılması güç olabilecek yerlerde videolu anlatımlarla destek verilmiş. Goomass Kiti ile internetten düzenli bir şekilde para kazanmaya bugün başlayabilirsin!

Bu öyle bir sistem ki her an her dakika çoğaltıp ihtiyacın kadar para kazanabilirsin.Goomass Kiti bana bunu nasıl yapacağımı öğretti.Her gün nasıl daha fazla kazanabileceğimi öğretti.Fakat şöyle bir problem var.Bir insan daha fazla kazanabileceğini bilirse sürekli çalışır.Sonuçta bilgisayar başında çalışıyorsun, istediğin zaman çalışıyorsun ve seni engelleyen hiç bir şey yok!Tek yapman gereken çalışmak.Sonuçta bu bir ticaret ve daha fazlasını istiyorsun.Bununla alakalı sıkıntılarım var…Hala var.Bununla ilgili problemlerimden Goomass Kiti Sana Neler Kaybettirecek başlıklı yazımda bahsetmiştim.

Ama özet olarak, yani senin öğrenmek istediğin kadarıyla Goomass Kiti ‘nden sonra yaptığım şey günlük kazancımı çok daha artırmak.İhtiyacım olan her şeyi biliyorum.Nasıl daha fazla kazanırım gibi…Ve çalışıyorum.Yaptığım şey bu.

Eğer Goomass Kiti ‘ni edinmek istersen buraya tıklayabilirsin. Ama ben Goomass Kiti ile ilgili çok fazla bilgi sahibi değilsen önce incelemelerimi okumanı tavsiye ederim.Eğer okursan faydalı olabilecek başlıklar şunlar;
Goomass Kiti Yazılı EğitimleriGoomass Kiti Video EğitimiGoomass BonuslarıGoomass Kullanıcı YorumlarıGoomass Kiti Güvenilir mi
Bol kazançlar…


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster