Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
19 Mart 2013 Salı

YAZİTÖR STARTER İLE NASIL PARA KAZANILIR/MAKALE YAZ PARA KAZAN

12:06
Yazitör nedir? Yazitör STARTER nedir? Yazitör Starter hakkında yorumlar? Yazitör Dekontları? Hepsi sitemizde mevcut.
Yazitör Starterile YAZİTÖR olun..

“Yazı Yazarak Para Kazanmak

için YAZİTÖR Olun.”

İZLEYİN


Yazitör olmak için herhangi bir eğitim gerekmemektedir.

Herkes Yazitör olabilir tek gereken “Yazitör STARTER“.


Aylık Kazanç Dekontları

Yazitör dekont1 Yazitör Starter

Kısa Süreliğine
39 TL + kdv
yazitör ödeme Yazitör Starter

Ev Hanımımısınız
Masabaşı bir işte mi çalışıyorsunuz
Öğrencimisiniz
Emeklimisiniz
Evden yapılacak bir iş mi arıyorsunuz
İnternetten Para Kazanmak mı istiyorsunuz
İ phone, ipad gibi akıllı ve kolay taşınabilir cihazınız mı var; otobüste, yolda, okulda, teneffüsde, molada yazı yazarak para kazanmak mı istiyorsunuz işte tam size göre bir iş..

Yazitör STARTER Neler içeriyor;


Yazitör STARTER (Yazı Yazarak Para Kazanmak isteyenler için Eğitim Seti) edindiğiniz zaman bu bilgilere sahip olacaksınız
* 28 Sayfa Yeni Başlayanlar için digital Döküman
* Adım Adım Yazitörlük nasıl olunur anlatımı ve uygulamaları
*Site-blog açımı,reklamlar-reklam yerleşimi
* Kolay basit anlaşılır anlatım diliyle sunum
* Taktikler
* Süpriz BONUSLAR + Süper Bonus
* Ve daha fazlası..
Kaybedecek birşey yok!
Ürünümüz % 100 GARANTİLİDİR.


Aslında Yazitor STARTER ın normal ücreti 89 TL idi.Sonra biraz indirmeye karar verdim. Ben gerçekten kendimi size bu fiyata verdiğimden dolayı saf gibi hissediyorum. Hatta arkadaşlarımdan tepki gösterenler oldu.Ama dürüst olmalıyım ki gerçekten ben insanlara güvenilir şekilde para kazanmalarını öğretmek istiyorum çünkü bu konuda bir sürü başvuru geliyor ve benim yaşadığım acı tecrübeleri yaşamalarını istemiyorum. Yoksa ben zaten kazanıyorum.
İndirimli Fiyatımız Kısa bir süre için geçerlidir.Daha sonra fiyatı artacak. Ödeme yapılırkende aracı kurum kredi kartına taksit gibi kolaylıklar sağlıyor.

Kısa Süreliğine
39 TL + kdv
yazitör ödeme Yazitör Starter


SIKÇA SORULAN SORULAR

Yazitör Nedir?
Temel internet ve bilişim bilgilerini kullanarak yazı yazma kabiliyetini kazanca dönüştüren kişidir.
Neden Yazitör denkmektedir?Yapılan işin %90 yazı yazmak olduğu için bu ad verilmektedir.

Yazitör STARTER Nedir?
Yazitörlük işi için başlangıç eğitim setidir. Yani yazı yazarak para kazanmaktan bahsediyoruz ama nereye yazı yazılacak? hangi konularda yazı yazılacak? Bu yazıları bize kim verecek? gibi akılda kalan sorulara cevabı Yazitör Starter Eğitimi ile bulacaksınız.

Ödemeler Nasıl Olacak?
Öncelikle belirtelimki bu işte kendi işinizin patronusunuz yani işi kendi adınıza yapıyorsunuz. Ödemeleri de kendi adınıza banka hesap numarasına her ay düzenli şekilde alıyorsunuz.

Ödemeyi kim yapacak?
Ödemeler, GOOGLE, bildiğiniz bu internet arama motoru olan Google tarafından yapılacak.
Hatırlarsınız öğretmenlerimiz ilköğretim ve ortaöğretim yıllarında kompozisyon yazdırıyordu, aslında bu çok önemli bir şey, siz cümlelerinizle hayata bir ürün sunuyorsunuz, bir sanat yapıyorsunuz. Örneğin bir yemek tarifi bile yazsanız hayat sizden birşeyler kazanıyor.
Evet işte GOOGLE da tüm dünyada ve ülkemizde hemen herkesin tercih ettiği, bulmak istediğimiz herşeyi üzerinde aradığımız google ,sizin bu ürününüzü yani cümlelerinizin hecelerinizin değerini veriyor.İnternette ürettiğiniz yazılar, görseller tüm içerik google ın bilgi dağarcığına giriyor ve İnsanlar da arama yaptıkları zaman bunlara ulaşabiliyorlar.
İşte Google da bu içeriklerin karşılıklarını nakit olarak banka hesabımıza yatırıyor.Nasıl? Yazitör Starter Eğitimi içinde bu konun detayı anlatılmaktadır.

Kısa Süreliğine
39 TL + kdv
yazitör ödeme Yazitör Starter




Bilgileriniz SSL Güvenli Ödeme Sayfası ile korunmaktadır.Ödemenizi Kredi Kartı, Banka havalesi, PTT ve Paypal ile yapabilirsiniz.Xticaret Güvenliği ile yapılan kredi kartı ödemelerinde taksit de yapılabilmektedir.Bilgileriniz şifreli olarak korunmakta ve direkt bankaya gönderilmektedir. Çalıntı kredi kartı ile ödeme yapanlar bilgisayar ve ip adresleri anında yetkili makamlara bildirilmektedir.


“Yazitör STARTER bir sefer aldıktan sonra ömür boyu size para kazandıracaktır. Herhangi bir sorunuzda teknik destek tarafımdan verilecek.”

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster