Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
31 Mart 2013 Pazar

Goomass ‘ın 2013 Ait Güncel İncelemesi (İndirimli)

21:24

Goomass hakkında bir süredir araştırma yaptığını biliyorum. Aynı yollardan, aynı şekilde ben de geçtim. Senin de bunu bilmeni istiyorum değerli ziyaretçim.


Bu incelemeyi kim yapıyor diye soracak olursan, yani sen kimsin diye? Ben Güner KAY. Goomass eğitiminin öğrettiği mesleği, 2011 yılından beri yapıyorum. Bu meslekten gayet iyi para kazandığımı da sana gönül rahatlığıyla ifade edebilirim.


Bugüne kadar bu eğitim hakkında bir çok inceleme, blog yazısı yazdım. Burada veya başka web sitelerinde. Sadece eğitim hakkında değil, bu meslek hakkında da bir çok yazı yazdım. Sana tavsiyem, meslek hakkında bilgi edinmekten önce kendini bu işe hazırla. Çünkü bu öyle bir iş ki ;

Oturduğun yerden kazanacağına emin olabilirsin.Uyurken dahi para kazanacağına emin olabilirsin.Başında patron derdin olmayacağına emin olabilirsin.

Ve değerli ziyaretçim, bu işi iyi yaparsan çok iyi miktarda gelir elde edebileceğinden de emin olabilirsin. Ya da sadece ek bir iş olarak bu mesleği yapabilirsin. Ayda kazanacağın en az 500 TL kira masrafını dahi kendi kendisine ödeyebilir. Bu yazımda Goomass hakkında 2013 ‘e ait güncel incelememi paylaşacağım.


Goomass Nedir? TIKLA


Goomass internetten satış ortaklığı yaparak para kazanmayı öğreten Türkiye ‘nin en iyi eğitim kitidir. Satış Ortaklığı mesleğini bilmeyenler için kısaca özetlemek gerekirse;


- Sana ait olmayan ürünlerin satışına aracılık ederek komisyon kazanmaktır.


Bu mesleği icra etmek için şunlara gerek yoktur;

Şirket kurmaya gerek yoktur.Muhasebe işleriyle uğraşmanıza gerek yoktur.Üstün bilgisayar becerisine gerek yoktur.Sermayeye gerek yoktur.

Bu mesleği icra etmek için şu yeterlidir;

Öğrenmek

(Öğrenmek kesinlikle bu işin tek püf noktasıdır.Fiziksel hayattaki üstünlükler / fiziki hayattaki zayıflıklar / fiziksel hayattaki sermayenin olmayışı bu iş için hiç mühim değildir. Bunun sebebi her şeyin internet üzerinde olup, kazanacağımız paranın belirli zaman aralıklarıyla ayda iki kez banka hesabımıza yatıyor oluşudur. Dijital dünyada kazanır, fiziki hayatta harcarız.)


Goomass sana bu mesleği en ince detaylarına kadar öğretir ve sana faydası şu olur; “Bir kaç hafta içerisinde oturduğun yerden, kendi evinin rahatlığında para kazanırsın.”



Goomass ‘ın ne olduğundan, ne işe yaradığından çok kendine hangi faydayı sağlayacağını görmeni istiyorum. Yine tekrar ediyorum, Goomass ‘ın sana kazandıracağı şey para kazandıracak bilgidir. Ve para kazandıracak bilginin sağlayacağı da Türk Lirası veya Dolar cinsinden paradır.


Goomass bir kitap değildir. Tamamiyle alanında uzman kişilerce hazırlanmış bir bilgi programıdır. İnteraktif ve en güncel bilgiye sahip olmanıza olanak sağlar. İçerisinde benim hala kullandığım ve bana para kazandıran bir çok bilgi hali hazırda seni bekliyor.


Goomass ‘a ücret ödeyerek Dünya ‘nın her yerinden satın almanız mümkündür. Tek bir seferliğe mahsus olmak üzere ödeme yaparsınız ve yaptığınız tek seferlik bir ödeme, eğer Goomass ‘ın içindeki bilgiyi uygularsanız, ödediğiniz ücretin binlerce katında kazanca dönüşür.


Dipnot: Dünya ‘nın her yerinden Azerbaycan ‘dan, Kanada ‘dan, İngiltere ‘den müşterilerimiz bu eğitimi alarak para kazanıyorlar. Yani Dünya ‘nın neresinde olursan ol! Sen de bu eğitimi edinerek, diğer herkes gibi ömrün boyunca para kazanabilirsin.


Sonuç olarak; Tek bir seferlik ödersiniz, ömrünüz boyunca kazanırsınız.


Bu bahsettiğim eğitimin içerisinde seni şunlar bekliyor;

Binlerce sayfa sana para kazandırmaya hazır bekleyen içerik. (Güncellenmeye sürekli devam ediliyor.)4+ saati aşkın içerik. (Güncellenmeye sürekli devam ediliyor.)6 ana kitap.Yüzlerce TL / $ değerinde ücretsiz sunulan bonuslar.Ömür boyu uzman desteği / teknik destek.Ömür boyu güncelleme (ücretsiz)

Goomass ‘ın içerisinde seni bekliyor.


Dipnot: Eğitimin son güncellemesi 1.0.0.10 2013 ‘ün başında hizmete sunulmuştur.


2011 ‘den beri Goomass eğitimiyle bir çok insan TL / $ olarak kazanmaya devam ediyor. Bunun örneklerinden birisi de benim aslında. Bu eğitim profesyonel birisi olarak bana dahi çok şey katmıştır. İşte Goomass ile kazananlardan çek / kazanç örnekleri;

Cüneyt Bey ‘in bu işten 15 günlük kazancı.

bu işten 15 günlük kazancı.

Nebahat Hanım ‘ın bu işten 15 günlük kazancı. (1.136 $)

Hasan Bey ‘in bu işten kazançlarından birisi


Aslında daha bir çok kazanç kanıtı var. Peki sen de bugün kendine bir şans vermek ister misin?


Unutma!


En çaresiz, en paraya sıkışık anlarında gelir çareler. Bu işten gayet iyi paralar kazanmak senin elinde ve bu fırsatı iyi değerlendirmekte. Umarım ki kendin için en doğru olanı yaparsın.Ancak benim düşüncem, Goomass bu iş için en iyisi, günde 100 TL kazanmak ve,


Dipnot: Günün her saatinde, ister gece 3 ‘de ister sabah 8 ‘de ödemeyi yapabilir ve ödemeyi yaptığın anda Goomass ‘ı bilgisayarına indirebilirsin.


View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster