Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
6 Eylül 2014 Cumartesi

11 – 16 Şubat 2013 Tarihleri Arasındaki XTicaret Kazanç Seminerleri

16:53


Bu haftaki XTicaret Kazançları Temel Eğitim Seminerleri programı bilginize sunulmuştur.


Seminer Katılım Linkiniz: Seminere gir


Seminer’e Nasıl Katılırım?: XTicaret Kazançları Temel Eğitim Semineri facebook üzerinden yayınlanacaktır. Seminer saatinde yukarıdaki seminer katılım linkine tıkladıktan sonra karşınıza gelen sayfadan Beğen Butonuna tıklayıp onaylamanızı isteyen uygulamayı kabul edin. Açılacak sayfada video ekranı üzerinde “display name” yazan yere ad ve soyadınızı yazarak ok’e tıklayın.


Bu linkten şu an için bir önceki XTicaret Kazançları Temel Eğitim seminerinin kaydını izleyebilirsiniz.


Canlı yapılacak seminerde ise sorularınızı canlı olarak sorabilirsiniz.



11/02/2013 Pazartesi Saat 20:30-22:00: XTicaret Kazançları Temel Eğitim Semineri
Sunum : Musa Erdoğmuş


13/02/2013 Çarşamba Saat 20:30-22:00: XTicaret Kazançları Temel Eğitim Semineri
Sunum : Serdar Önal


15/02/2013 Cuma Saat 20:30-22:00: XTicaret Kazançları Temel Eğitim Semineri
Sunum : Andre Dindisya

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster