Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
1 Eylül 2014 Pazartesi

TSPAKB 18 Ocak 2013′te Foreks Piyasasına Giriş Eğitimi Düzenliyor!

11:48


Türkiye Sermaye Piyasası Aracı Kuruluşları Birliği (TSPAKB), 18 Ocak 2013 günü Ateşan Aybars eğitmenliğinde bir günlük Foreks Piyasasına Giriş eğitimi düzenliyor.


• Kimsenin manipüle edemediği foreks piyasalarında işlemlerinizi doğru yapmak ister misiniz?


• Foreks işlemlerinde yanılgıların üstesinden gelmek ister misiniz?


• Foreks piyasalarında günlük al-sat işlemleri (day trading) herkes için uygun değildir, nasıl yapabilirim?


• Foreks piyasalarına akılcı bir yaklaşım nasıl olmalıdır?


Forex piyasası hakkında merak ettiğiniz soruların cevaplarını TSPAKB’nin düzenlediği Forex Piyasasına Giriş Eğitiminde bulacaksınız.


TSPAKB sizi 18 Ocak 2013 tarihinde “Foreks Piyasasına Giriş” eğitimine bekliyor.


Eğitmen: Ateşan AYBARS


Eğitim Tarihi: 18 Ocak 2013
Eğitim Süresi: 1 gün
Ders Saati: 09:30 – 17:30


Eğitim Ücreti: 350 TL (KDV Dahil, kişi başı)


Eğitim Yeri: TSPAKB Eğitim Salonu
Büyükdere Cad No:173 1.Levent Plaza Kat:4 Şişli / İstanbul
Tel: 0212 280 85 67


Üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan lisans düzeyinde, herhangi bir kurumda çalışmayan öğrenciler TSPAKB tarafından tarafından düzenlenen tüm Mesleki Gelişim Eğitimlere ücretsiz katılabilmektedir. Kontenjan her eğitim için 5 kişi ile sınırlıdır.



FOREKS Piyasalarına Giriş


• FOREKS nedir?
• FOREKS işlemleri nasıl yapılır
• Örnekler


Terminoloji ve FOREKS’in İşleyişi


Arz/Talep ve Pariteler


• Parite hesaplaması
• Arz/Talep ve etkileyen faktörler
• Merkez Bankaları


Merkez Bankaları ve Faiz Oranları


• Merkez Bankalarının rolü
• Merkez Bankalarının piyasalarda etkisi


Temel Analiz


• Temel faktörler nelerdir?
• FOREKS piyasalarında etkileri
• Macro ekonomik göstergeler
• Enflasyon ve göstergeleri vs.


Teknik Analiz


• Klasik grafik analiz
• Trend analizi ve stop-loss çaresizliği
• Momentum osilatörleri
• Hareketli ortalamalar
• Yatay ya da trend eğilimili piyasalar (adx)


Risk Yönetimi


• Trading planı


Sorularınızı ve görüşlerinizi yorum yazarak bildirebilirsiniz.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster