Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
1 Nisan 2013 Pazartesi

Goomass Kiti İnternetten Para Kazanmak İçin Neler Sunuyor?

12:02

Goomass kiti hakkında oluşturmuş olduğum bu web sitesinde Goomass kiti ile ilgili bütün bilgileri sizlere sunacağımı belirtmiştim.Bu eğitim kitinin Türkiye ‘de alanında ilk ve tek olduğunu da yeniden belirtmek istiyorum.Peki ya;

Öncelikle müstakbel kullanıcı benim de bir Goomass kiti kullanıcısı olduğumu belirtmek istiyorum.Bilgisayarına buraya tıklayarak bu eğitimi indirdikten sonra karşına bir yükleme dosyası çıkar ve aynı bir program yüklermiş gibi bilgisayarına yüklersin.Ve masaüstünde Goomass kiti nin o alışıldık simgesi seni karşılar.Unutma ki buraya tıklayarak bu eğitim kitini indirdikten sonra masaüstünde beliren aşağıdaki simge senin hayatını değiştirme kapasitesine sahiptir.Benim değiştirdiği gibi…

Sol tarafta görmüş olduğun GooMass kiti simgesine tıklayarak bir başlangıç yaparsın ve daha sonra kayıt olurken vermiş olduğun mail adresi ve şifre ile sisteme giriş yaparsın.Sistem sürekli olarak internet ile bağlantılı olarak çalışmaktadır.Böylece;

Sürekli değişen internet aleminde sürekli güncel ve para kazandıran bilgilere ulaşma imkanına sahip olursun.Bu sistem sayesinde her şey derli topludur ve rahatça istediğin bilgiye ulaşırsın.Bilgiler Goomass kiti içerisinde sürekli korunur ve illegal yollardan kimse erişemez!

E-Mail adresin ve sana özel şifren ile giriş yaptıktan sonra artık karşına Goomass kiti içeriği gelir.Tamamen dinamik bir görünüme sahiptir.Ayrıca bu eğitim içerisindeki 600 sayfayı aşkın içerik sistematik bir şekilde sıralanmıştır.Aradığınız ne varsa kolayca bulabilirsiniz.Uzun zamandır satış ortaklığı ile ilgilenmeme ve bu konuda profesyonel olmama rağmen Goomass kiti benim bilgisayar başı eğitimim!Hala faydalanmaya devam ediyorum.

Aşağıdaki görüntü benim Goomass Kiti eğitim ekranımdan…Ve sizlere genel itibariyle bu kitin neler içerdiğini açıklayacağım.

Goomass Kiti ‘nin arayüz ekranı.Her şey rahatça ulaşılabilir durumda!

Goomass Kiti ‘ne sahip olduktan sonra internetten para kazanmaya hemen bugün başlayabilirsin!

600 sayfayı aşkın içerik.6 ana kitap.5 bonus kitap.3 saat + ‘i aşkın videolu eğitim.Satış yapmaya hazır profesyonel satış sayfası şablonu.

6 ana kitap dahilinde;

Satış ortaklığı eğitimi vardır.Dünya ‘nın en büyük satış ortaklığı ağı Clickbank eğitimi vardır.Yine Dünya ‘nın en büyük alışveriş sitesi Amazon ‘un satış ortaklığı eğitimi vardır. (Başka hiç bir eğitim kitabında bu eğitim verilmez.)Türkiye ‘nin en büyük satış ortaklığı ağı XTicaret eğitimi vardır.Goomass kiti yardımıyla çok rahat oluşturduğunuz web siteleri için Google çok önemlidir.Google ‘da gereken yerinizi almak için size özel SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) eğitimi vardır.Goomass kiti ile mükemmel stratejiler geliştirebilirsiniz.Ve bu stratejileri Google Adwords ‘ü kullanarak gelirinizi katlayadabilirsiniz.Endişe etmeyin! Google Adwords Eğitimi de Goomass Kiti ‘nin eğitimleri dahilinde!

5 bonus kitap dahilinde;

Her şeyi otomatiğe bağlamak ister misiniz?Bu eğitim kitinin sizin bu isteğinize cevap vereceğini biliyor musunuz?Auto Twitter eğitimi sizin önemli destekçilerinizden olacak.Bir web sitesi oluşturmanın ne kadar kolay olduğunu görmek için “Joomla Rehberi ve Seo” ayrıca “WordPress Rehberi ve Seo” eğitim kitaplarını okuyabilirsiniz.Bu kadar kolay olduğunu gördükten sonra sizi tutan hiç bir şey kalmayacak.Profesyonel Adwords Kampanyası Örneği ile mükemmel reklamlar oluşturacaksınız!Ayrıca bir kaç püf noktayla ilk reklamlarınız ücretsiz olacak!Nasıl mı? Google ‘ın 100 TL lik ücretsiz reklam kuponuna sahip olacaksınız.Web site kurma rehberi ile hemen bir web sitesi oluşturabileceksiniz.

Goomass Kiti ‘nin bu 6. bonusu da ne?;

Goomass Kiti size mükemmel bir satış sayfası şablonu sunuyor.Her şey anlatılmış.Ve hiç bir kodlama bilgisine gerek yok!

Günde 100 TL kazanmak bu eğitim kitiyle çok kolay.Ben size derim ki Goomass Kiti ‘ni kullanarak daha fazla kazanmak için çalışın.Çünkü Goomass Kiti ‘nin yazarlarının emeğinin karşılığını vermelisiniz diye düşünüyorum.

var dd_offset_from_content = 40; var dd_top_offset_from_content = 0;Rating: 10.0/10 (8 votes cast)Goomass Kiti İnternetten Para Kazanmak İçin Neler Sunuyor?, 10.0 out of 10 based on 8 ratings Goomass hakkında aklınıza takılan bütün sorulara bu blogda cevap bulabilirsiniz.Goomass kitinin satış ortaklığı konusunda en iyisi olduğuna kendiniz karar verin.

View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster