Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
22 Ocak 2013 Salı

Google Kazançları Kitabı - Netten Nasıl Para Kazanılır?

12:32




Google Kazançları Kitabının sağladığı eğitim desteği sayesinde Adwords kullanarak nette para kazanmayı öğreneceksin.

Yurtdışında, içerik konusu olarak benzer yayınlar bulunuyor olsa da, Google Kazançları, anlatılan detaylar ve eğitim desteği ile fark yaratmıştır. Alanında uzman Musa Erdoğmuş; özel dersler haricinde, maillerle ve yeniliklerin takip edilmesiyle hazırlanan kitap güncellemelerini de kullanıcılara ileterek, sürekli olarak destek sunuyor.

Google Kazançları e kitabına sahip olduğunda, eksiksiz bir eğitim hizmeti almış ve ileride sunulacak ileri yöntemlere dahi hazır olacaksın. Tüm detayı ile Affiliate (satış ortaklığı) yönteminin anlatılmakta olduğu Google Kazançları kitabında, nasıl başaracağınla ilgili çok önemli noktalar ve taktikler de sunuluyor.

Google Kazançları Kitabı Hangi Konuları İçeriyor?

. 5 Adım ile Google Kazanç Yöntemi
. Yüksek komisyon veren ürün kaynakları
. Bilgi / Aksiyon Bölümleri
. Para Kazandıracak ürünleri belirleme kriterleri
. Google-Adwords Kampanya-Reklam Yönetimi ve Test Kampanyası Uygulama Metodları
. Test Reklamı ücretini nasıl en aza indiririm?
. Google Yöntemini Genişletme Metodları
. Google Adwordste Nasıl Hesap Açılır?
. Etkili Google Adwords kampanyasını nasıl oluşturursun?
. Pek çok Resimli Anlatımlar ve Takip Edilebilir Kolay Adım Adım Uygulamalar
. Arama Terimlerini Doğru Nasıl Belirlerim
. Test Kampanya uygulaması için yeterli süreyi bileceksin!
. Başarı kazandıracak bir Reklam Kampanyası yapmak için Önemli BEŞ TÜYO!

Tüm bu temel konular ve daha fazlası rehber içerisinde, ayrı ana başlıklar altında; resimler ile desteklenerek adım adım anlatılıyor. Özet olarak; Netten nasıl kazanç sağlarım? sorusuna en iyi yanıtı Google Kazançları kitabı ile alacaksın. Detaylı anlatımlar sayesinde kolayca adımları izleyebilir ve hemen uygulayabilirsin. Tüm sorularına da cevap almış olursun.

Google Kazançları Kitabı ile kazanç sağlamak için: Ürün alanlarla uğraşmana, bir ürünün sahibi olmana, ürün almana, bir websiteye sahip olmaya veya yüksek bir semaye olmasına gerek yok. Sunulan metotlarla işini kurup yönetebilirsin. Her gün düzenli takibini yapabilmek için bir bilgisayar ve internetin olması yeter. İster ev hanımı ol, öğrenci ol, ister farklı bir firmada çalışıyor ol... Part time iş şeklinde değerlendirip çok iyi bir ek kazanç sağlarsın, ister asıl mesleğin olarak başlatıp, sürekli artan ve düzenli olarak yüksek bir gelir kazanırsın.

Google Kazançları e-kitabı ile sana verilecek eğitim özel bir eğitim olur. Affiliate marketing metodunu tam olarak anlamak, Adwords hesabını doğru ve başarılı olarak kullanabilmek, bilinçli bir biçimde adım atmak, emeğinin karşılığını alabilmek için bu yardımcıya sahip olman gerekir. İnternette boşa vakit harcamak yerine, günde bir-iki saat bu iş için vakit harcayıp, internetin asıl gücü affiliate yöntemini kullanarak hep sahibi olmayı hayal ettiğin işe ve güce ulaşmak senin elinde.

İnternetten kazanç elde etmeye başlayabilmen için ilk alacağın kaynak Google Kazançları eKitabı olmalı. Çok kısa zamanda kazanç elde ettiğinde, doğru yerden başlangıç yaptığını anlamış olacak. Hem de birçok sistemin de farkına varıp, işleyişini anlamış olacaksın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster