Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
1 Ocak 2013 Salı

Goomass Joomla Rehberi

02:14
Goomass Joomla Rehberi

   Bugün Goomass Joomla Rehberini ele alalım. Geçen yazdığım yazıda ( TIKLA-incele)  bahsettiğim gibi Google WordPress ve Joomla tabanlı siteleri daha çok seviyor ve torpil geçiyor diyebilirim. İki yılda belli bir yere gelmiş  bir siteyi, Joomla veya WordPress tabanlı bir site kullanarak aynı çaba ve işçilikle 6 ayda aynı seviyeye ulaştırabilirsin. Goomass Affiliate Marketing’de profesyonelce öğrettiği için hem sermaye gerektiren hem de sermayesiz affiliate yöntemleri ile para kazanmayı öğretmektedir. Sermayesiz kazanç metodları için site kurma ve ayarlama gayet önemli bir bölümü kapsamaktadır. Bu nedenden dolayı Goomass’ın Joomla rehberi ve WordPress eğitimleri Goomass internetten para kazanma kitinde önemli bir yere sahiptir. Anlayacağın sermayesiz para kazanmak için Joomala ve WordPress  olmazsa olmazlardandır. Goomass Joomla rehberinde Joomla tabanlı sitelere özel seo taktikleri ve kendi geliştirdikleri özel eklentileride Joomla rehberinin yanında  sana sunmaktadır.

   Sakın benim teknik bilgim yok websitenin s’nden anlamam diye düşünme. Şayet kendim de Affiliate ve site kurma işinden zerre kadar anlamazdım. Fakat Goomass’ın WordPress rehberi ve Joomla rehberi ile çok rahatlıkla kurabiliyor ve rehberden öğrendiklerimle  karşılaştığım sorunları kendim çözebiliyorum. Bu durumun oluşmasında eğitimleri kolay anlaşılır ve resimli olmasının payı çok büyük.  Anlayacağın video ve resimlere  gördüğünü  yapman yeterli. Bu kadarını yapabileceğini düşünüyorum.  İstersen joomla ve WordPress kurma işini praya bile dönüştürebilirisn. Yurtdışında bazı insanlar var ki Joomla ve WordPress kurarak bile iyi paralar kazanabiliyorlar. İşin birde bu yönü var. İşin bu tarafını da kullanarak kendine farklı bir kazanç yolu oluşturabilirsin. Böylelikle  kazançlarını  bir kat daha artırabilirsin.

   Goomass, Joomla rehberini ana eğitimlerin yanında bonus olarak vermektedir. Bazı ürün sahipleri var ki oluşturdukları sadece Joomla konulu eğitimini Goomass ile aynı fiyata satmaktadır. Goomass ise sekiz eğitimin dışında Joomla rehberini sana bonus olarak sunmaktadır. Bu durum bile Goomass’ın ne kadar uygun, kaliteli, ve kapsamlı bir internetten para kazanma kiti odluğunun kanıtıdır. Sadece Goomass’ı Joomla Rehberi için alan insanlar bile var. Bu nedenleri göz önüne alarak ve affiliate işiyle uzun süre uğraşan biri olarak  Goomass’ı tercih etmeni kesinlikle öneriyorum. Affiliate ile para kazanma işine atılmayı düşünüyorsan Goomass’dan başkasını aklından bile geçirmemelisin. Hani deriz ya bu ürün gerçekten bu parayı hakkediyor. Aynı durumun Goomass içinde geçerli olduğunu düşünüyorum. Goomass Joomla Rehberi yazımın sonuna geldim.

ÖNEMLİ NOT

Goomass Eğitim Kiti Kısa Süreliğine İndirime Girmiştir. Ve İndirimli Fiyatı 98 TL dir. Goomass'ı İndirimli, Daha Uygun Fiyata Almak İstersen Hemen [ BURAYA ] Tıklayarak Sipariş Verebilir Ve İndirimli Fiyattan Yararlanabilirsin...

View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster