Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
2 Ocak 2013 Çarşamba

Goomass WordPress Rehberi

00:37
Goomass WordPress Rehberi

  Bugün Goomass’ın WordPress Rehberi ele alıyorum.

WordPress açık kaynak koduyla piyasa sürülen ücretsiz website tabanıdır. Kısaca hazır website kurma sihirbazı gibi düşünebiliriz.  WordPress diğer site tabanların göre kullanımı ve kurulu kolaydır. Ayrıca Google WordPress tabanlı siteleride çok sevmektedir. Buna örnek olarak herhangi bir tabanla oluşturulmuş websitenin 2 yılda ulaştığı hedefe wordpress tabanlı siteyle 6 ay gibi kısa bir sürede ulaşmasını gösterebiliriz.  Bu sebeplerden dolayı birçok insan sitelerinde WordPress'i tercih etmektedir.

   Goomass WordPress Rehberini sana bonus olarak sunmaktadır. Sana şunu açık yüreklilikle söyleyebilirim ki bazı ürün sahipleri  tek WordPress eğitimi yapıp neredeyse Goomass ile eş değer fiyattan pazara sunuyorlar. Pahalıya mı sunuyorlar? Pek pahalı olduğunu düşünmüyorum. Gayet makul.  Asıl sorun Goomass’ın ucuz olması. WordPress Rehberi’de dahil olmak üzere  12 tane eğitimi, ayrı ayrı eğitim yapıp satmak yerine  hepsini Goomass’da toplayıp bu kadar ucuza kaliteli eğitim vermesi Goomass’ın alkışlamaya değer bir eğitim olduğunun göstergesidir.

  Deminde söylediğim gibi Google WordPress tabanlı siteleri çok sevmektedir. Affiliate işiyle uğraşıyorsan emin ol WordPress’e çok ihtiyacın olacak.  WordPress kullanarak affiliate işinde sermayesiz olarak para kazanabiliyorsun. Sermayesiz para kazanmak için  yapman gereken güncel özgün tanıtım yazısı yazman ve site dışı Seo ile uğraşman. Zaten Goomass içinde Seo eğitimi ve yazı yazma incelikleri taktikleri resimlerle, videolarla öğretilmektedir. Böylelikle sermaye gerekmeden de affiliate işinden kazanç sağlayabiliyorsun. Geriye kalan evinde bilgisayar başında çayını yudumlayıp kazançlarına keyifle bakmak.

   Her zaman bahsettiğim gibi yine söylüyorum Goomass bazı kıytırık affiliate eğitimleri gibi  affiliate sisteminin bir bölümünü değil affiliatenin bütün dallarını ve afffiliatenin ilgilendirdiği başka eğitimleride (Örn: Seo eğitimi, WordPress Reh., Joomla Reh. gibi) öğretmektedir. Bu durumu göz önüne alarak Goomass’ın affiliateye yeni başlayacak insanlar için biçilmiş bir kaftan diyebiliriz. Açıkça söylemek gerekirse afiliate işine yeni başladığım zamanlarda WordPress’in w'sini bilmeyen ben artık çok rahatlıkla kurabiliyor ve karşılaştığım herhangi bir sorunu kolaylıkla çözebiliyorum. Çözemesem dahi Goomass destek sisteminden ücretsiz yardım alabiliyorum.  Sadece WordPress Rehberi için bile Goomass’ı satın alabilecek insanlar tanıyorum. Gerisini sen düşün artık.  Goomass yazımın sonuna geldim.

ÖNEMLİ NOT

Goomass Eğitim Kiti Kısa Süreliğine İndirime Girmiştir. Ve İndirimli Fiyatı 98 TL dir. Goomass'ı İndirimli, Daha Uygun Fiyata Almak İstersen Hemen [ BURAYA ] Tıklayarak Sipariş Verebilir Ve İndirimli Fiyattan Yararlanabilirsin...

View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster