Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
3 Nisan 2013 Çarşamba

Goomass Kiti Hakkında Kayıtlı Kullanıcı Yorumları

11:29
Goomass Kiti kullanıcı yorumları


Bu yazımda Goomass Kiti ‘ni edinip bu eğitimle ilgili yorum yapanları bulacaksın.Biliyorum, aklında bir şüphe belirecek.Bu yorumların gerçek olduğunu nereden bilebilirim diye…Merak etme, Goomass Kiti yazarları bunun da çözümünü bulmuşlar.Durum şöyle; Goomass Kiti ‘ni edindikten sonra sana kayıt olma imkanı tanınır.Kayıt olduğun bilgilerle Goomass Kiti ‘ne giriş yapar ve eğitimleri öyle okursun.Bu durum olası güvenlik tehditlerini en aza indirmek ve internette Goomass Kiti ‘nin kopyalarının bulunmasını engeller.Bahsettiğim bu e-mail ve şifre bilgileriyle web sitesine giriş yaparsın.Ve giriş yapmayanlar kesinlikle Goomass Kiti hakkında yorum yapamazlar.Yani yorumlar %100 gerçek kişilere ait yorumlardır.


1. Yorum


“Gerçekten ama gerçekten bu eğitimi hazırlayanlar herşeyi hakediyorlar. O kadar anlaşılır o kadar güzel ve bir o kadarda detaylı eğitim olmuşki teşekkürle ödenmez haklı.


kendimden örnek vermek gerekirse tereddütlerim vardı alsammı almassammı diye ama iyiki almışım gerçekten iyiki almışım bu eğitim kitini.”


Gönderilme Tarihi: 14 Haziran 2012
Yazan: Mert Günay
İstanbul
mertqunay@hotmail.com


2. Yorum


“Merhabalar ;


Ben bu ürünü iki gün önce aldım.İlk önce size çok teşekkür ederim bu ürünü özene bezene hazırladığınız için.İlk başta anlamakta zorluk çektim biraz zorlandım diyebilirim.Sizin yazıları okuyunca güzel yazım düzeniyle sohbet tarzı şeklinde yazılarınızla insanı bu konuda çalışmaya sevk ediyorsunuz.Şimdi ben bütün ayrıntıları öğrendim. Hangi ürünü hangi şartlar altında seçmem gerektiğini ; ne kadar kazanç sağlamam gerektiğini filan artık çok iyi bilecek bir duruma geldim. Artık piyasayı araştırarak hangi üründen daha fazla kazanç sağlarım diye düşüncesiyle bu işe girişmeye başlıyorum.Neyin ne olduğunu çok iyi öğrettiniz bana hepinize yoğun emeklerinizden dolayı tekrardan çok teşekkür ederim :)”


Gönderilme Tarihi: 12 Haziran 2012
Yazan: Ergün Karslı
Bilgisayar Mühendisi (Öğrenci), İstanbul

Goomass Kiti kullanıcı yorumları


3. Yorum


“Merhaba arkadaşlar. Ben uzun zamandır Goomass Kiti kullanan kullanıcılardanım. Bu işten ciddi olarak gelir elde ediyorum. Fakat bana ulaşan arkadaşlardan bu iş gerçekten doğru mu ? Para kazanıyor musun ? gibi yorumlar alıyorum. Arkadaşlar bende ilk başta sizin gibi sorularla başladım. Goomass Kiti aldım üzerine düştüm okudum, söylenilen adımları uyguladım ve bu işten para kazanıldığını bizzat kendim gördüm. Bu iş için tereddütünüz olmasın derim aşağıda resmi paylaşıcam kazanç adımlarına yönelik olanı. Bunun dışında Facebook linkimi vereceğim. Bana ulaşın hem yaptığım kampayanlardan, hediyelerden yararlanın hemde sizlere yardımcı olayım. Siz yeter ki ben bu işi yapmak istiyorum deyin ve kendinize güvenin.


Web sitem veya blogumdanda bana ulaşabilirsiniz.


Aşağıda kazanç adımlarını sıraladım. Goomass Kiti ‘ni alıp sizde bu işi öğrenin aynılarını sizde yapabilirsiniz. İleri düzey bilgisayar kullanıcısı veya internet kullanıcısı olmanıza gerek yok. Okuma yazma bilen herkes bu işi yapabilir.”


Gönderilme Tarihi: 10 Haziran 2012
Yazan: Okan PARAN
Amatör Futbolcu


4. Yorum


“Goomass Kiti dün aldım.Açıkçası biraz araştırıp tereddüt ederekte aldım.Yazılımı kurduktan sonra anlatımların çok akıcı ve anlaşılır olduğunu gördüm.
Kiti almadan önce Clickbank üyeliği almıştım.Henüz bir ürün için site hazırlamadım.
Sanırım zamanla okuduklarımızı anlayıp uygulayabileceğiz.Bir anda tüm konuları okursanız bir an karışık gibi geliyor.Ama son derece anlaşılır.
Yıllardır bilişim sektöründe çalışıyorum.12 yıldır çalıştığım firma kapanmak üzere.İşssizler ordusuna katılmamak için ve sektör içinde bulunan biri olarak ben niye internetten kazanmıyorum demiştim.Bu çok yakın bir zamandaydı ki karşıma Goomass Kiti çıktı.Umarım bir an önce satışa başlar ve kazanç sağlayabilirim.”


Gönderilme Tarihi: 06 Haziran 2012
Yazan: Ozan TAVŞAN
Bilgisayar Teknisyeni, Balıkesir


5. Yorum


“Şu ana kadar internetten para kazanmayı öğreteceğini vaat eden çok fazla eğitim setini inceleme fırsatı edindim.Çoğu tabiri caizse beş para etmezdi.Zaten Goomass Kiti ‘nin öğrettiği mesleğin içinde olduğumdan dolayı affiliate marketinge yabancı değilim.Ve neyin gerçekten kazandırdığını neyin boşa zaman kaybı olduğunu gayet iyi biliyorum.KazancVakti.com ‘da affiliate marketing ile internetten para kazanmayı isteyenlere tek kelime ile Goomass Kiti tavsiye ediyorum.Çünkü Goomass Kiti hem çok kapsamlı, hem anlaşılır hem de sonsuz destek var.Eğer hala internetten para kazanılmaz ön yargılarına sahipseniz bu eğitimin kitini edindikten sonra bütün ön yargılarınızdan kurtulursunuz.600 sayfayı aşkın birikimiyle size hem bu işi sevdirir, hem de en püf noktalarına kadar öğretir.”


Gönderilme Tarihi: 18 Mayıs 2012
Yazan: Hasan YILMAZ 
Internet Marketer, Ankara
http://kazancvakti.com


6. Yorum


“Oncelikle Bu Egitim Setini Hazirlayan Ve Katkisi olan herkeze Cok tesekkur ederim. Bende Yolun Basindayim Basarmak Icin Gercekten Biraz Ugras Gostermek Lazim Saygilarimla…”


Gönderilme Tarihi: 18 Mayıs 2012
Yazan: Mesut Sen
Ogrenci, Ankara


7. Yorum


“Arkadaşlar merhaba, intenetten para kazanmayı gözünüzde büyütmeyin Goomass Kiti size yeterince yol gösterici oluyor, anlamadığınız noktada ise size yardımcı olmaya hazır bir ekip var.Şimdiye kadar en az otuz tane soru sormuşumdur hepsini 12 saat içinde cevapladılar.Deneyimlerimden ve taktiklerimden yararlanmak isteyen arkadaşlar aşağıdaki linkten ulaşabilirler.İnandığınız yolda sonuna kadar yürüyün.BOL KAZANÇLAR.”


Gönderilme Tarihi: 15 Mayıs 2012
Yazan: Cihan KÖSE
Öğrenci, İstanbul


8. Yorum


“Merhaba arkadaşlar öncelikle Goomass Kiti ürününü hazırlayan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Ben internetten para kazanma konusunda çok yeniyim. Goomass Kiti sayesinde işin özünü öğrendim. Azda olsa ücretli/ücretsiz web sitesi kurma konusunda bilgim var. Nereden başlayacağım nasıl başlayacağım konusunda kafam baya karışık. Bu konuda bana destek olacak, bilgi paylaşacak arkadaşlara ihtiyacım var. Yaardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum”


Gönderilme Tarihi: 15 Mayıs 2012
Yazan: hakan çaba

Goomass Kiti ‘ni bugün edinerek internetten hemen para kazanmaya başlayabilirsin!Tıkla, Goomass Kiti incele


9. Yorum


“Öncelikle merhabalar , hep merak ediyordum internetten nasıl para kazanılır diye hiç inandırıcı gelmiyordu fakat Goomass Kiti ile tanışınca hayat benim için daha farklı bir hal almaya başladı. Hesabınıza para yatmaya başlayınca yüzünüzdeki gülümseme ve emeklerinizin karşılığını almanızın hazzını banada tattırdığı için Goomass Kiti ‘ne teşekkürlerimi bir borç bilirim.
Goomass Kiti kafamdaki tüm soru işaretlerini kaldırdı ve beni cesaretlendirdi.
Bu konuda yeni başlayacak olan arkadaşlarımıza elimden geldiğince bilgi vermeyi bir borç bilirim çünkü bu konuda bende çok araştırma yaptım, yardım istedim, sizleri anlıyorum.Email adresimi ekleyerek bana ulaşabilirsiniz.”


Gönderilme Tarihi: 29 Mart 2012
Yazan: Samet KARA
öğrenci, kayseri


 10. Yorum


“Yaklaşık 3 yıl önce işsiz olduğum bir dönemde, internetten para kazanma konusunu araştırmaya başladım. Bu güne kadar değişik içerikte 10 farklı ürün aldım. Kimisi kelimenin tam manasıyle fos çıktı. Kimisinden birşeyler öğrendim. Ancak Goomass Kiti ‘ni aldıktan sonra ufkum açıldı diyebilirim. İster acemi olsun ister profesyonel, herkesin Goomass İnternetten Para Kazanma Kitinden öğreneceği çok şey var.


Program tabanlı olması sebebiyle kafa karışıklığı yaşamadan, meslek olarak kabul ettiğim Satış Ortaklığı konularını Goomass Kiti ile çok rahat öğrenebilirsiniz. Goomass ile anlatılan yöntemleri uygulayan herkes internetten çok rahat para kazanabilir.


Şu an maaşlı işimle beraber Satış Ortaklığı da yapıyorum. Dolayısı ile ister bir maaşlı işiniz olsun veya olmasın Goomass Kiti ile internetten para kazanabilir,rahat bir yaşam standardına ulaşabilirsiniz. Yeter ki Goomass ile verilen eğitimleri harfiyen uygulayın. Son olarak, blogumda da yayınladığım, Goomass hakkındaki detaylı videoyu ilginize sunuyorum.Teşekkürler Goomass ekibi.İyi ki varsınız.”


Gönderilme Tarihi: 20 Mart 2012
Yazan: Gürsel YİĞİT
Affiliate Marketer & Blog Yazarı & Ziraat Mühendisi, KOCAELİ


>>Diğer Yorumları Oku


Buraya tıklayarak Goomass Kiti ‘nin resmi sayfasına gidip eğitimi sen de edinebilirsin.Ve daha sonra eğer istersen üyelik bilgilerinle giriş yaparak yorum bırakabilirsin.


Şimdiden bol kazançlar!



 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster