Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
12 Nisan 2013 Cuma

Goomass.com, Goomass Eğitim Setinin Resmi Sayfasıdır

09:34

 ‘’ Goomass.com, Goomass satış ortaklığı eğitimin resmi sayfasıdır ‘’ yazım ile karşındayım. Böyle bir yazıyı neden yazma gereği hissettim ilk onu söyleyeyim. Goomass’ı araştıran birçok arkadaş bana bu sitenin iletişim sayfasından ‘’Goomass’da yaşadığı sorunları’’ bana anlatıyor. Örneğin; Bilgisayara format attım Goomass silindi, bana indirme linkini tekrar yollarmısınız, şifremi unuttum yeni şifre yollar mısınız gibi. Ve sonra benden cevap bekliyor. Bende  Goomass satış ortaklığı eğitiminin resmi sayfasının goomass.com olduğunu, Goomass’ın içerik bölümünü ilgilendiren kısmını Goomass yazarlarına sorması gerektiğini söylüyorum. Tabi bu işlem bir gere değil 3-5 kere olduğu için bu konuda bilgilendirici bir yazı yazmak istedim.

   Benim Goomass.web.tr adresinde yaptığım sadece Goomass ile ilk tanışan arkadaşlara işin doğru olup olmadığını, işe başladıklarında karşılaşacaklarını ve Goomass eğitim seti hakkında bilinmesi gerekenleri yazılarımda anlatıyorum. Ayrıca Goomass’ın içeriği haricindeki soruları yazıların yorum bölümünde cevaplıyorum. Eğer Goomass içeriği ile  ilgili sorularınız varsa goomass.com’a girip yaşadığınız bütün sorunlarını direk ürün sahibi Oruç Orçun Aykaç’a iletebilirsiniz. Kısa zamandan açıklayıcı bir şekilde cevap alırsınız. Goomass.com yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım.


ÖNEMLİ NOT


Goomass Eğitim Kiti Kısa Süreliğine İndirime Girmiştir. Ve İndirimli Fiyatı 98 TL dir. Goomass'ı İndirimli, Daha Uygun Fiyata Almak İstersen Hemen [BURAYA ] Tıklayarak Sipariş Verebilir Ve İndirimli Fiyattan Yararlanabilirsin...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster