Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
5 Nisan 2013 Cuma

Goomass Kiti Sana Nasıl Güvenebilirim?

08:42

Goomass Kiti Sana Nasıl Güvenebilirim? başlıklı bu yazımda internetten para kazanma durumunun güvensizlik boyutunu ele alacağım.Goomass Kiti ‘nin bu güvensizlik ortamında nasıl zarar gördüğünü ve bu güvensizlikten dolayı senin neler kaybettiğini inceleyeceğim.En baştan belirteyim, yorum bölümünde aklındaki güven problemini yazabilirsin.Böylece seviyeli bir tartışma ortamı oluştururuz.


Başlığa dikkat et.Kazandırmak ile öğretmek arasında tamamen uçurum var.Ve işe yaramayan eğitimler(!) kazandırır, işe yaramayan eğitimler ise öğretir.Şunu da unutmamanı tavsiye ederim; “Sen kazanırsın, kimse sana kazandıramaz.Bu mümkün değil!Kazandıracağını iddaa eden her şey bir para çalma oyunudur.”


Goomass Kiti balık vermeyip balık tutmayı öğrettiği için en iyi Türkçe eğitimdir.Ve evet gerçekten kazanmayı öğretir.Bundan önceki yazılarımda bu konu üzerinde sıklıkla durmuştum.Eğer eğitimin içeriğini incelediysen internetten para kazanmayı öğrettiğinin farkındasın demektir ve sadece güvenmek için buradasın.Merak etme, bu yazıyı güven problemini çözmek için yazıyorum.Eğer yinede aklında sorular kalırsa, yorum bölümünü kullanmaktan çekinme.


Henüz eğitimin içeriğini incelemediysen Goomass Kiti ‘NİN Yazılı Eğitimleri Üzerine Detaylı İnceleme başlıklı yazımda bu eğitimin yazılı eğitimlerini Goomass Kiti Bonusları Üzerine Detaylı İnceleme başlıklı yazımda bonusları ve Goomass Kiti ‘nin Görsel Eğitimleri Üzerine başlıklı yazımda da video eğitimlerini incelemiştim.Bu yazılarımı okuduktan sonra buraya gelip güven problemini halletmemiz çok daha mantıklı olur.



Sanırım içerikleri incelediysen bu eğitimin internetten kesinlikle para kazanmayı öğrettiğini artık biliyorsun.Ama ben de sorununun Goomass Kiti ile ilgili olmadığını çok iyi biliyorum.Sorun etrafta duydukların, internette okudukların belki de bundan önceki deneyimlerin, halledeceğiz.

Goomass ‘ı bugün edinerek internetten hemen para kazanmaya başlayabilirsin!Tıkla, incele…


Goomass Kiti hakkında bugüne kadar olumsuz bir yorum duydun mu bilmiyorum?Eğer duyduysan yorum bölümünden paylaşırsan sevinirim.Sonrasında gerekli incelemeri yaparak, ne kadar doğruluk payı olduğunu araştırırım.Ama ben sürekli Goomass Kiti ‘nin incelemelerini yaptığımdan dolayı sürekli olarak olumsuzluk var mı acaba diye araştırıyorum.Ve bugüne kadar ne olumsuz bir yorum aldım ne de okudum.Bu nedenle içim bu konuda tamamen rahat.Goomass Kiti ‘ne sahip olursan ve gereklilikleri yerine getirirsen internetten para kazanmayı kesinlikle öğrenirsin ve para kazanmaya başlarsın. (goomass kiti için resmi sayfaya git)



İnternetten para kazanma ile alakalı bir konuda forum sitelerinde ya da benzeri yerlerde araştırma yaptıysanız insanların bu konuda nasıl ön yargıları olduğunu çok rahat görürsünüz.Hatta bu konuda küfürler havada uçar, insanlar bu işin yalan olduğunu söylerler ve diretirler “insanları dolandırmazsan internette para kazanamazsın”. Şimdi sana bu konuda bir kaç soru sorayım;

İnternetten para kazanıyor olsaydın bu konuda sürekli olumsuz yorumların bulunduğu bir yere yazı yazar mıydın?Yine eğer internetten para kazanıyor olsaydın internetten para kazanmak konusunda insanların fikirlerini değiştirmeye çalışır mıydın?

İnternetten para kazanan hiç kimse gidip olumsuz yorum yapmaz oraya buraya, çoğu zaman olumlu yorum da yapmaz aslında.Adam evinde oturarak para kazanıyor, niye oraya buraya laf yetiştirmeye çalışsın ki.Olumsuz yorum yapılmasının da sebebini aslında yukarıdaki satırlarda açıklamıştım.Demiştim ki kimi internetten para kazanma eğitimi (!) para kazandıracağını iddaa eder.Goomass Kiti gibi eğitimler ise öğreteceğini.Fark bu noktada başlar.Olumsuz yorum yapanların tek sebepleri ya para kazandıracağını iddaa edenlere inanması ya da internetten para kazanmak konusunda sabırsız davranıp, sonra para kazanamadıklarından şikayet etmeleridir.Başka geçerli bir sebep olması mümkün değil.


Bu en önemli maddelerden birisi.Çoğu güvensizliğin sebebi bu işe başlamaya karar verdiğinde doğru eğitimi seçmemesinden kaynaklanmakta.Doğru eğitim seçemediği ve bu işi öğrenemediği için bir güvensizlik ortamı oluşmaktadır.Doğru eğitim aşağıdaki özellikleri sağlamalıdır;

Eğitimin sahipleri, yani yazarları sorulara cevap veriyor mu?Eğitimin içeriği dolgun mu yoksa sadece 3-5 sayfalık bir şey mi?Eğitim para kazandırıyor mu yoksa para kazanmayı öğretiyor mu?Düşündüğün eğitimi edindikten sonra başka şeylere para vermen gerekecek mi?Çoğu eğitim bunlardan sadece bir kaçında başarılı.Goomass Kiti ise bu soruların hepsini başarıyla verebilecek tek eğitim.Araştır, oku.Haklı olduğumu anlayacaksın. (goomass kiti için resmi sayfaya git)


Ön yargıları olan insanlar ne yazık ki bir adım dahi atamayan insanlardır.Uzun süredir internetten para kazanan ve insanların internetten para kazanmaları için danışmanlık yapan birisi olarak bunu çok rahatlıkla söyleyebiliyorum.Sırf ön yargıları var, güven problemleri var diye aylardır bu işin içerisine giremiyorlar.Ve inanarak söylüyorum o arkadaşlarım bu işin içerisine girselerdi, şimdiye kadar başka hiç bir işte çalışmaları gerekmezdi.Sadece evlerinde oturarak kazandıkları paraların raporlarına bakarlardı.Bu ön yargılar ve bu işe karşı güvensizliklerin sana kaybettirdikleri;

Para (Sürekli düşünerek, acaba olur mu olmaz mı diye endişelenerek para kaybedersin.)Zaman ( Düşündükçe zamandan yersin ve unutma zamanın kısıtlıdır.Vakit nakittir, yani yine para kaybedersin.)Heves (Bekledikçe hevesin kaçacak, halbuki işin içerisine girsen her gün bir hevesle güne başlayacaksın.)Kaybolan umut ( Biliyorum ki umutların var.Yine bekledikçe umudunu kaybedeceksin.Bu dünyanın değişmez kurallarından sadece birisidir.)

Hiç kaybetmemen dileğiyle… (goomass kiti resmi sayfası)


Aklına takılan soruları yorum bölümüne yazabilirsin.Güven problemin, problemin ne olduğu ya da neyden çekindiğinle ilgili soruları cevaplayacağım.Hatta bu konuda seviyeli bir tartışma ortamı olması herkes için faydalı olur.


var dd_offset_from_content = 40; var dd_top_offset_from_content = 0;Goomass Kiti Sana Nasıl Güvenebilirim?, 9.9 out of 10 based on 9 ratings Goomass hakkında aklınıza takılan bütün sorulara bu blogda cevap bulabilirsiniz.Goomass kitinin satış ortaklığı konusunda en iyisi olduğuna kendiniz karar verin.

View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster