Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
28 Aralık 2012 Cuma

Yazitör STARTER Neler içeriyor;

19:18

Yazitör STARTER Neler içeriyor;


Yazitör STARTER (Yazı Yazarak Para Kazanmak isteyenler için Eğitim Seti) edindiğiniz zaman bu bilgilere sahip olacaksınız


* 28 Sayfa Yeni Başlayanlar için digital Döküman


* Adım Adım Yazitörlük nasıl olunur anlatımı ve uygulamaları


*Site-blog açımı,reklamlar-reklam yerleşimi


* Kolay basit anlaşılır anlatım diliyle sunum


* Taktikler


* Süpriz BONUSLAR + Süper Bonus


* Ve daha fazlası..


Kaybedecek birşey yok!


Ürünümüz % 100 GARANTİLİDİR.


SIKÇA SORULAN SORULAR


Yazitör Nedir?


Temel internet ve bilişim bilgilerini kullanarak yazı yazma kabiliyetini kazanca dönüştüren kişidir.


Neden Yazitör denkmektedir?Yapılan işin %90 yazı yazmak olduğu için bu ad verilmektedir.


Yazitör STARTER Nedir?


Yazitörlük işi için başlangıç eğitim setidir. Yani yazı yazarak para kazanmaktan bahsediyoruz ama nereye yazı yazılacak? hangi konularda yazı yazılacak? Bu yazıları bize kim verecek? gibi akılda kalan sorulara cevabı Yazitör Starter Eğitimi ile bulacaksınız.


Ödemeler Nasıl Olacak?


Öncelikle belirtelimki bu işte kendi işinizin patronusunuz yani işi kendi adınıza yapıyorsunuz. Ödemeleri de kendi adınıza banka hesap numarasına her ay düzenli şekilde alıyorsunuz.


Ödemeyi kim yapacak?


Ödemeler, GOOGLE, bildiğiniz bu internet arama motoru olan Google tarafından yapılacak.


Hatırlarsınız  öğretmenlerimiz ilköğretim ve ortaöğretim yıllarında kompozisyon yazdırıyordu, aslında bu çok önemli bir şey, siz cümlelerinizle hayata bir ürün sunuyorsunuz, bir sanat yapıyorsunuz. Örneğin bir yemek tarifi bile yazsanız hayat sizden birşeyler kazanıyor.


Evet işte GOOGLE da tüm dünyada ve ülkemizde hemen herkesin tercih ettiği, bulmak istediğimiz herşeyi üzerinde aradığımız google ,sizin bu ürününüzü yani cümlelerinizin hecelerinizin değerini veriyor.İnternette ürettiğiniz yazılar, görseller tüm içerik google ın bilgi dağarcığına giriyor ve İnsanlar da arama yaptıkları zaman bunlara ulaşabiliyorlar.


İşte Google da bu içeriklerin karşılıklarını nakit olarak banka hesabımıza yatırıyor.Nasıl? Yazitör Starter Eğitimi içinde bu konun detayı anlatılmaktadır.


Hayatımın En Endişeli Günleri başlamıştı. Evliliğimizin ilk yıl dönümü sonrasında oturdum ve düşündüm Şaka Bitti. Gerçekten sorumluluğum omuzlarımdaki ağırlığını hissediyordum. Evlilik, çocuk, hayat şartları.. bir şeyler  yapmam gerekiyor dedim kendi kendime..


Evet eşim çalışıyordu ama ben evden çalışmak ve düzenli gelir elde etmek için arayış içerisindeydim. İnternetten bir takım şeylere bakıyordum ama önümde doğru dürüst bir rehber olmadığı için ister inanın ister inanmayın daha çok zaman ve vakit kaybetmekteydim.


Daha sonra bir arkadaşım bana sen daha yeni başlıyorsun, nette çok dağılma, vaktini boşa harcarsın dedi. Gerçektende öyleydi. Ve bana başlangıç için yapmam gerekenleri öğretti. Evet kolaydı ve dediklerini uyguladım VE ŞİMDİ Günde sadece ortalama  45 DK(bazı günler hiç bakmıyorum bazen 1-2 saat çalışıyorum kafama göre)  çalışarak kısa sürede kazanmaya başladım  ve bana göre çok iyi bir gelir elde ediyorum


Evet Şimdi Arkadaşımın bana öğrettiği şeyleri Yazitör STARTER adı altında anlatarak herkese bu işi öğretiyor. Konu hakkındaki hazırladığı VİDEO ve bilgiler aşağıda.. Artık bir yazitörolarak kendi işimin patronuyum.Benden bu kadar hoşcakalın. Fatma..


Ev Hanımları, Emekliler, Öğrenciler v.s uzatmaya gerek yok herkes yapabilir


Yapacağınız Yazı Yazmak Kadar Kolay Bir iş..


Evden İnternetten Yazı Yazarak Para Kazanmak İstemezmisiniz?


İŞTE Yazitör STARTER Eğitimiyle hemen başlayabilirsiniz


Yazitör STARTER Neler içeriyor;


*İçerisinde bulunan digital döküm ile


*site blog kurma-reklamlar-reklam yerleşimi


*Adım adım yazı yazarak para kazanmak nasıl olunur   anlatım ve uygulamaları


*Basit kolay anlaşılır ,düzenli şekilde elinizin altında bulunacak bir sunum


*BONUSLAR ve ipuçları ve daha fazlası..


Aslında Yazitör Starter  E book Eğitimini 89 tl vermeyi düşmekteydim ama gerçekten elinizin altında düzenli bir rehber olsun ve güvenilir şekilde para kazanmaya çalışan insanlara destek maksadıyla indirim yaparak ufak bir ücrete indirdim.


Kısa Süreliğine


39 TL + kdv


Yazitör olmak bir meslektir..Yazitörlük ile editörlük arasındaki fark nedir? Yazitör olmakla yazar olmak arasındaki fark nedir? Kavram kargaşası yaşanmasın!


1) Editör Yazar Değildir. Yani editörler yazı yazmaz. Editör yazarların yazılarını, piyasayı, sitenin veya derginin konumu, okuyucuları , onların kazanımlarını herşeyi düzenleyerek organizasyon yapan kişidir.


2-) Yazar ise köşe yazarlarından bildiğimiz üzere gazetelerden gördüğümüz köşelerinde kendi mesleği yahut hobisi ile alakalı yazılar yazan kişilerdir. Örneğin Sergen Yalçın Futbolla ilgili yazar, Modacı moda ile ilgili bir yazı yazar


Yazitör ise yazı yazmak kabiliyeti, editörlük, internet sosyal medya kısaca bilişim bilgilerini kullanarak üst kademe gelir elde eden kişidir.


O yüzden kavram kargaşası yaşamayalım. Daha sıradan gelir kazanmaya çalışan, ek iş yapmak isteyen, normal iş gibi para kazanmak isteyen daha normal insanlara göre olan bir iş daha doğrusu böyle bir kısıtlamadan yapmadan HERKESİN yapabileceği bir iştir YAZİTÖR olmak. Neden kısıtlamamak lazım çünkü bir yazitör aylık 1000 tl de kazanabilir 100 bin t de bu Yazitörün çalışmasına kabiliyetine kendini geliştirmesi bağlıdır.


Güzel yanı herkes yapabilir; başkasının elinden tutmasına gerek yoktur kendi iç dinamizmini aklını kabiyetllerini ortaya dökebileceği KENDİ KENDİNİN ELİNDEN TUTABİLECEĞİ bir iştir.


Yazitör Starter Yeni başlayanlar için Eğitim seti Tıkla



 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster