Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
10 Şubat 2013 Pazar

Blogculuk ile Satış Ortağı Olduğum Ürünleri Nasıl Pazarlayabilirim?

01:49

İlk bakışta internet üzerinden kazanç sağlamak çocuk oyuncağı olarak algılanabilir. Ancak bu iş ile uğraşmaya başladığınız an, çok daha ciddi bir çalışma istikrarı gerektirdiğini anlarsınız. Zira bir ürünü satmanın, yalnızca tanıtımını yapmak kadar kolay olmadığını görürsünüz. Bazı kişiler reklam platformu olarak sadece Google Adwords’ü görüyor. Fakat aslında ücretli reklam vermeye ihtiyacınız yok.

Herhangi bir bilginiz ve tecrübeniz olmayan bir sistem, tıpkı dünyadaki diğer sistemler gibi doğru kullanıldığında, tahmin dahi edilemeyecek oranda bir kazanç elde etmenizi sağlayabilir. Ücretli reklamcılık ile tanıtımını yapma imkanına sahip olamadığınız tüm ürünleri, bu blog üzerinden tanıtabilirsiniz. Böylece birçok insan için geleceğin mesleği olarak adlandırılan blogculuk (blogger), tam da burada bir defa daha önem kazanmaktadır.

Genel olarak tüm işin en kritik noktası da budur. Bu aşamada odaklı ziyaretçi deyimini biraz açıklamakta fayda var. Odaklı ziyaretçi; herhangi bir hizmet ya da ürünü alma eğilimi gösteren ve daha önce ürünü alma isteği olmamasına rağmen tanıtımı gördüğünde ürünü satın almayı düşünen ziyaretçidir. İnanılması güç olsa da, herhangi bir ziyaretçi aklında olmamasına rağmen bir ürün tanıtımını görerek o ürünü satın almaya karar verebilir. Karar veren müşteri potansiyel bir alıcıdır. Siz bu kişileri hedeflemelisiniz. Potansiyel alıcılara odaklanmalısınız.

Ancak bu iş biraz özel analiz gerektiren bir konudur. Örneğin; Google Trends, aranan tüm kelimelerin ülke, bölge, tarih ve hatta cinsiyete göre taranmasına imkan sağlıyor. Burada Google Trends üzerinden analiz yaparken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, ilgili kelimeyi arayan kullanıcının hangi ürünü aldığı veya hangi ürünleri alma ihtimalinin daha yüksek olduğudur. Böylece tanıtımını yaparak satmak istediğimiz ürünün hangi müşteri kitlesine hitap ettiğini anlamış oluruz ve blog yazılarımızı müşteri potansiyeline göre şekillendirerek ürün tanıtımlarının doğru kitleye hitap etmesini sağlarız.

Sitenizde yayınladığınız yazılarla birlikte Google’da sizi fark eder ve arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almaya başlarsınız ki bu da daha çok insanın blogunuzu görmesi anlamına gelir. Tüm bunların bir sonucu olarak gerçek ziyaretçi oranını gösteren site trafiğinizde, büyük oranda bir artış yaşanır.

Ücretsiz Blog / Web Site Kurmak Resimli Anlatım

Bu sorunun cevabı, tamamen seçilen ürün ve ürünün ait olduğu rekabet grubuna bağlıdır. Mesela seçtiğiniz konu sağlık ya da kilo vermekse, şüphesiz Google aramalarında ilk sırada yer almak pek de kolay olmayacaktır. Çünkü pek çok kişi aynı arama sorgusunda çıkmak için rekabet eder. Siz daha az rekabet edilen daha kazancı küçük arama sorgularına yönelmelisiniz.

Ancak burada her zaman akılda tutulması gereken; “Gerçekçi olun, imkansızı gerçekleştirin” sözüdür. İşte tam da burada Google’da üst sıralarda yer almanın yolu, SEO ile kesişir. SEO ile ilgili bilgi almak için burayı tıklayabilirsiniz. Yapılan araştırmalara göre; SEO uygulanan bir site ile SEO uygulanmayan bir site arasında yaklaşık olarak, %800 gibi bir fark olduğu bilinmektedir. Tüm web sitesi sahiplerinin SEO konusunda bilgi sahibi olması gerekmektedir. Çünkü “odaklı ziyaretçi” yani gerçek müşteri, bizim için herhangi bir maliyeti dahi olmayan SEO uygulamaları sonucunda sitemize gelecektir. 

Blogculuk ile Satış Ortağı Olduğum Ürünleri Nasıl Pazarlayabilirim?, 6.5 out of 10 based on 4 ratings (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/tr_TR/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/share.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}


View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster