Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
14 Şubat 2013 Perşembe

Para Kazanmak İsteyenlere Tavsiyeler

17:36

Bu zamana kadar internetten para kazanmak için uğraşıp kazamadınız yada ilk defa uğraşmak istiyorsanız tam size göre bir yazı. Öncelikle şunu söylemem gerekiyor. Kesinlikle yaptığınız işte en iyi olmak için çalışmalısınız. Ve o işten istediğiniz miktarda para kazanana kadar kesinlikle pes etmemelisiniz.


İnternetten para kazanmak herkesin bahsettiği gibi kolay para kazanma işi değildir. İnternetten çalışarak para kazanma işlemi sadece vücut yerine beyin yoran bir işlemdir. Beyin yorar dememin sebebi eğer sadece internetten para kazanma işi ile uğraşacaksanız. Hedefleriniz büyük ise sektördeki rekabete kafa tutabilecek fikirlere sahip olmalısınız. Ama ben sadece bu işi yapmayacağım bana ek gelir getirsin bu iş diye bir düşünceniz varsa kafanız yorulmadan çok rahat bir şekilde aylık 1000 TL para kazanmak mümkün.


Son zamanlarda genç girişimci arkadaşlar çok fazla dikkatimi çekmeye başladı. Genelde yaş ortalaması 16-18 yaş aralığında olan arkadaşlar gerçekten hırslı bir şekilde ilerlediklerini gözlemliyorum. Bu tarz işlerle uğraşmaları gerçekten tebrik edilecek bir durum. Genelde yaşıtları çıkıp gezip tozmayı tercih ederken bu sektörle ilgilendikleri için ben ayrıca tebrik ediyorum.


Şimdi gelelim kime nasıl bir iş tavsiye edeceğime. Arkadaşlar eğer günlük 1 saatten az internete zaman ayırabiliyorum derseniz TIKLA“Anket Doldurarak Para Kazanma” başlıklı yazımdaki anket doldur para kazan işi ile ilgilenmenizi tavsiye ederim. Bu yöntemi daha çok ek gelir sağlamak isteyenler tercih ediyor. Bu sektördeki para kazanma mantığı üretim yapan şirketlerin anket şirketlerine halkın gereksinimlerini öğrenerek ona göre üretim yaparlar. Ve sizde doldurduğunuz anket başına 5 dolar ile 75 dolar arasında para kazanırsınız. Ödemelerinizi haftalık olarak çekebilirsiniz. 


Anket doldurarak para kazanma işine başlamak isteyenlere az önce okumanızı tavsiye ettiğim yazının içerisinde bir e-kitap tavsiye ettim. E-kitabın içeriğinde uzun süren araştırmalar sonucu ortaya çıkan en güvenilir zamanında ödeme yapan 250 adet anket şirketi bulunmaktadır. Bunun dışında izlemeniz gereken yollar aşama aşama resimli olarak anlatılmıştır. Kitap sizin bu işe daha hızlı başlamanıza faydası olacaktır. İkinci tavsiye edeceğim sektör ise tüm gün internetten çalışarak para kazanmak isteyenlere özel bir sektördür. Bir sonraki yazımda o sektör hakkında detaylı bir bilgi vereceğim. Hepinize bol kazançlar dilerim.


 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster