Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
12 Şubat 2013 Salı

Tanıtım Yazısı Alırken Dikkat Etmeniz Gerekenler

05:26

Başka sitelerde sitenizi tanıtan ve ve size link veren tanıtım yazıları yayınlamak sitenizin google sıralamasında üst sıralara çıkması için önemli bir stratejidir.  Tanıtım makalelerinden gelen backlink’ler sayesinde siteniz referans almış ve puanlaması yükselmiş olur. Fakat yayınladığınız tanıtım makalelerinin işe yaraması için bazı kriterler çok önemlidir. Aksi taktirde çalışmalarınız boşa gidebilir.


Link çıkışı çok fazla olan sitelerden tanıtım yazısı almayın.


Bazı site sahiplerinin sitesinde belirli ücretler karşılığıında sizin tanıtım makalelerizi yayınladığını biliyoruz. Fakat bu iş bazen öyle bir ticari boyuta ulaşıyorki, site sahibi para kazanacağım derken artık site tanıtım yazısı çöplüğüne dönüyor. Bu tarz sitelerden tanıtım makalesi aldığınızda google sıralamanızda hiçbir değişiklik olmaz. Bu sitelerde dışarı link çıkışı çok fazla olduğu için bu siteler google gözünde çöp sitelerdir ve sizin puan almanız için bir faydası olmaz.


 Kopya içeriklerden oluşan sitelerde tanıtım yazısı yayınlamayın!


 Sitenin içeriği kısmen yada tamamen kopya içeriklerden oluşması önemli değil. Belki sitede bir kaç makale başka sitelerden kopyalanıp yayınlanmış olabilir. Bunun önemi yok fakat, tanıtım yazısı alacağınız sitenin içerikleri %50'ye varan oranlarda kopya içerikler barındırıyorsa bu sitede Google gözünde çöp bir sitedir.  Tercihen tamamen özgün siteleri seçin. Özgün ve kaliteli sitelerden alacağınız 1 backlink,  çöp sitelerden alacağınız 10 backlinkten çok daha değerli olacaktır.


Yeni siteler yerine, eski siteleri tercih edin.


Eski sitelerin SEO puanı her zaman daha yüksektir. Çünkü eski siteler istikrarlı oldukları ve uzun süredir yayın yaptıkları için SEO açısından  bir adım öndedir. Bu durum sitenin trustrank puanlamasında önemli rol oynar. Esk sitelerden alacağınız tanıtım yazısı ve linkler daha faydalı olacaktır.


Sitenizin konusuna en yakın konuda ki sitelerden tanıtım yazısı alın.


Örneğin, moda ve kadınlar ile ilgili bir siteniz için başka bir sitede tanıtım makalesi yayınlayacaksınız. Tanıtım makalesi yayınladığınız site sizin siteniz ile aynı konuyu işleyen bir site ise bunun size büyük faydası olacaktır. Rakip bir siteden 1 backlink almak, diğer sitelerden 10 backlink almaktan daha faydalıdır.


Tanııtm yazılarınız sitenizin konusu ile ilgili olmalıdır.


Makale yayınladığınız sitenin konusu sizinle eşdeğer olsun veya olmasın, sizin tanıtım yazınız mutlaka sitenizle uyumlu olmalıdır. Örneğin siteniz moda ve kadın giyim ile alakalı bir site ise tanıtım makalenizin konusuda bu yönde olmalıdır.


 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster