Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
6 Şubat 2013 Çarşamba

Goomass İle Ne Kadar Para Kazanabilirim?

04:19

Genel olarak bu soruya benim cevabım ne kadar çalışırsan o kadar kazanırsın oluyor. Fakat bu sefer biraz ayrıntıya girerek senin tam istediğin tarzda bir cevap vermek istiyorum. Aşağıda senin satış oranına bağlı olarak haftalık, aylık, yıllık kazançlarını oluşturdum.  Aşağıya bakarak yağtığın satışa göre kazanacağın parayı görebilirsin.


Sattığın ürün başına 30 lira kazanacağını varsayalım.


Not: Bu oran 50 tl de olabilir 20 de. Ben ortalama olarak vereyim dedim.


Günlük Satış Sayısı     Haftalık Kazanç   Aylık Kazanç (28 gün)    Yıllık Kazanç


1                                      210                             840                       10.080
2                                      420                           1680                       20.160
3                                      630                           2520                       30.240
5                                    1050                           4200                       50.400
10                                  2100                          8400                     100.800
15                                  3150                        12600                     151.200


Yukarıdaki rakamlar ortalama rakamlardır. Yani satış başına 60-70 tl kazanabileceğin ürünlerde var. Ayrıca 15 tane üründen fazlada satabilirsin. Günümüzde satış ortaklığından ayda 25.000-30.000 tl para kazanan türklerin yanı sıra dünyada 500.000-1.000.000 $ para kazanabilen insanlarda bulunmakdır.  Ülkemizde bulunan insanların genel olarak istediği kazanç oranı aylık 4200 tl gibi bir para. Bunun içinde günde 5 ürün sattığında kazanabileceğin bir mebla. Sakın 5 ürün çok diye düşünme. 1 saatte rahatlıkla satabileceğin bir miktar olduğunu satış ortaklığı işine girdiğinde anlayacaksın.Satış ortaklığından ne kadar kazanabileceğini gördüğünü varsayıyorum.


Goomass sana hangi zamanda hangi ürünü satman gerektiğini ve satışlarını arttırmak için yapman gereken pazarlama ve satış stratejilerini öğretir.  Bunun yanında Google Adwords'ü kullanarak 1 saat içinde 1 den fazla ürün nasıl satabileceğini öğretir.  Ayriyetten benim en çok önem berdiğim kısım olan siteni ve yazılarını Google'de üst sıralara çıkararak daha çok parayı 1 kuruş bile harcamadan kazanabilmeyi öğretmektedir. Goomass ile ne kadar kazanabilirim yazımın sonuna geldim.


ÖNEMLİ NOT

Goomass Eğitim Kiti Kısa Süreliğine İndirime Girmiştir. Ve İndirimli Fiyatı 98 TL dir. Goomass'ı İndirimli, Daha Uygun Fiyata Almak İstersen Hemen [ BURAYA ] Tıklayarak Sipariş Verebilir Ve İndirimli Fiyattan Yararlanabilirsin...

View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster