Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
23 Kasım 2012 Cuma

Goomass Eğitim Kiti İncelemesi

18:21

Evden çalışarak para kazanmak ister misiniz ? sloganıyla piyasaya giriş yapan ve bugüne kadar birçok kullanıcıya ulaşan Goomass eğitim kiti hakkında bir inceleme yazısı yazmaya karar verdim.


Bu kiti diğer özelliklerinden ayıran en önemli sebebi, sıradan bir pdf kitabı olmak yerine, kendini sürekli güncelleyen online bir yazılım şeklinde yapılmış olması yani kiti satın aldıktan sonra da gerek yazılı gerekse görsel olarak ara ara güncellemeleri yapacaklarını söylüyor Goomass eğitim kitinin yazarları.


Bu programda yer alan bilgiler ile sizin nasıl daha usta bir satış ortaklığı üyesi ( Affiliate Marketing ) olabileceğinizi, bu satış ortaklığı sitelerini kullanırken ( clickbank, xticaret, amazon vb.) nasıl yollar izleyeceğinizi ve etkin bir şekilde Google Adwords kullanabilmek için gerekli olan bilgileri size aktarmayı hedefliyor.


Ürün fiyat / performans olarak ortalamanın üstünde zira çok daha basit pdf formatındaki tekrar güncelleme olanağı olmayan ve bu kadar detaylı olmayan ürünlerin daha pahalıya satıldığını görmüşlüğüm çoktur.


Sözü daha fazla uzatmadan sizi daha detaylı inceleme yapmanız için ilgili siteye yönlendirmek istiyorum.


Buraya tıklayarak Goomass Resmi Sitesine Gidebilirsiniz


 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster