Son Dakika
Sitemizde Güncel Olarak Yabancı Blogların Analizleri Yapılır
18 Kasım 2012 Pazar

Goomass En Çok Satılan Eğitim

07:15


Goomass eğitim kiti şimdiye kadar internet üzerinde satışa sunulmuş bir çok online para kazanma eğitim setine kıyasla olağan üstü bir başarı sağlıyor, adı artık bir çok webmaster mecrasında bir efsane gibi dolaşıyor.


Peki goomass neden böyle ilgi duyulan bir ürün olmaya başladı ve satıldığı affilite ağında liste başı olmasına sebep bu başarısının arkasındaki sır neydi. Goomass ı diğer eğitim programlarından ayıran özellik nelerdir.



İzninizle bunun sebeplerini maddeler halinde sıralamak istiyorum;

Goomass eğitim kitinin, piyasaya çıktığı günden beri en sık güncellenen eğitim seti olması itibariyle, artık bu kiti kullananların alabildikleri taze bilgiler sayesinde goomass kendini defalarca ispatladı.Goomass üyelerine öyle sağlam destek sağlıyor ki, bu kiti kullananların çoğunluğunun sıkıntıya düşme gibi bir ihtimali söz konusu olmadığı için, goomass hakkında olumsuz hiç bir yorum göremiyorsunuz.Goomass güncellik ve sağladığı destek dışında, üyelerine harici affiliate kaynakları sağlıyor, bu işi yapabilmeniz için ihtiyaç duyabileceğiniz bütün araçlar elinizin altında bulunuyor. (Bonus ürünler şeklinde verdikleri web site kurma rehberi, en iyi satış sayfası hazır şablonu, adwords profesyonel kampanya örnekleri, gibi) Ve bu araçların kullanımını da bizzat yazılı ve görsel eğitimlerin eşliğinde öğrenebiliyorsunuz. Hatta bir sıkıntı yaşayacak olursanız goomass ekibi sağladığı destek sayesinde, takıldığınız problemlere bizzat kendileri el atarak sorunlarınızı çözüyorlar.Diğer bir sebep ise Goomass eğitim kitini satın alan herkes, çalışmaya başladıktan kısa bir süre sonra, ödediği parayı affiliate piyasasından fazlasıyla çıkartıyor.

En önemlisi ise goomass yazarları yıllardır bu işi yapıyorlar ve Türkiye’de affiliate sisteminden en çok geliri elde eden insanlar ve aynı zamanda, bu piyasadan hiç kimsenin sahip olmadığı sırlara ve stratejilere hakim olan insanlar. Ve onlar bu bilgileri goomass üyelerinden hiçbir zaman saklamıyorlar.


Şimdi goomass eğitim kitini daha yakından tanımanız için, sizleri goomass yazarlarında Cüneyt Seçkin AYKAÇ ın videosu ile baş başa burakıyorum


Goomass eğitim kiti ve eğitim metotları hakkında bir fikir edinmek isterseniz goomass ücretsiz internetten para kazanma kurslarına katılabilirsiniz, isterseniz “goomass ücretsiz internetten para kazanma kursu” isimli yazımıza bakabilirsiniz.


Özellikle Affilite Marketing olmak üzere, alternatif kazanç yollarıyla hayatını kazanan birisiyim. İnternetten para kazanma yolları hakkında araştırmalar yapıyor ve bu sistemleri öğrenmek isteyen yeni girişimci adaylarına bilgiler veriyor, faydalı ürünler ve yöntemler hakkında tavsiyelerde bulunuyorum.


 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster